Added inside sidebar
    מה שמעניין
    לפני שעה
    איתי גדסי

    ח"כ טלי גוטליב שוחחה הערב עם עו"ד איתי גדסי ב'מהדורה המרכזית' והתייחסה לצווי המעצר נגד ראה"מ נתניהו ושר הביטחון: "לא רק שהתייצבנו בהאג, עוד שלחנו את אהרן ברק שמייצג את הפרוגרס, ועדיין הוצאו צווי מעצר". לדבריה: "אנחנו מדשדשים כי מי שהוגה את תוכניות הלחימה אוחזים באידיאולוגיה אחרת". נגד גלנט: "הדרך היחידה לנצח הוא להבהיר לאויב שאנחנו מתכוונים לשלוט שם לאורך זמן"

    לפני 3 שעות
    פנחס בן זיו
    צילום: איתי בית-און / לע״מ
    לפני 4 שעות
    איתי גדסי

    "כדי להאשים את ישראל בפשעי מלחמה – צריך להיות בעלי ראש מעוות ונטייה לאנטישמיות": השר אבי דיכטר לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית', על דילמת היום שאחרי: "הליכה לבחירות לא יפתור את הבעיה בעזה. כדי לפתור את הבעיה של עזה צריך קודם כל לכבוש ולהשתלט על כל הרצועה. רק מעמדת כוח כזו נוכל לנהל משא ומתן על היום שאחרי. אנחנו עדיין לא קרובים לשם"

    לפני 8 שעות+
    חדשות קול חי

    "ביזיון בקנה מידה עולמי. אין גבול לצביעות": התובע של בית הדין הפלילי הבינלאומי מתכוון להוציא צווי מעצר נגד נתניהו, גלנט, סינוואר ודף‌‌. על פי הדיווח, התובע טוען כי "יש יסוד סביר להאמין שנתניהו נושא באחריות פלילית לפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות‌‌". גורמים ישראליים בכירים אומרים: ההחלטה החצופה של התובע לא תשפיע על המלחמה. על פי ההערכה בישראל האמריקנים יגיבו בחריפות רבה נגד בית הדין. רה"מ נתניהו בסיעת הליכוד: "צווי המעצר לא ירתיעו אותי. מדובר בהחלטה פוליטית ומוטית. בושה וחרפה. נמשיך עד הניצחון"

    2024-05-19 19:50:11
    19.05.24
    אבי מימרן

    "גלנט צריך ללכת הביתה, יש רק פתרון אחד, מלחמה": השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הערב ב'מהדורה המרכזית': על ההילולא במירון: "זה ממש פיקוח נפש. אנחנו קוראים לציבור לציין את ההילולא במקומות אחרים". על התרסקות נשיא איראן: "אני בחיים לא אמרתי שהקב"ה דרדל'ה. טוב להודות לה'". על נציב השב"ס: "מקווה שימונה לנציב קבוע. הוא יהודי יקר וחם שמוביל מדיניות של אפס סובלנות". תוקף את גנץ: "האיש שסיכן את חיילי גולני – הוא זה שהוביל לדשדוש הזה"

    2024-05-16 21:04:07
    16.05.24
    אבי מימרן

    "היו מקרים שחיילי צה"ל נהרגו רק בגלל ההקפדה היתרה על טוהר הנשק. אלו לא באמת דיני המלחמה כי פועלים נגדנו באופן א-סימטרי": עו"ד אילן בומבך על הדיון נגד ישראל בהאג – הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "רוצים את הפסקת המלחמה בצורה מיידית – איך אפשר להילחם כך ואיך יוחזרו החטופים?"

    2024-05-15 19:00:21
    15.05.24
    פנחס בן זיו

    בעיצומה של מלחמה קשה ברצועה: שר הביטחון גלנט מכנס מסיבת עיתונאים ותוקף את ראש הממשלה: "קורא לנתניהו לקבל החלטה ולהכריז שישראל לא תשלוט אזרחית בעזה". שעות ספורות לפני כן הצהיר נתניהו: "אין תחליף לניצחון הצבאי. הניסיון לעקוף אותו בטענה כזו או אחרת פשוט מנותק מהמציאות". בימין זועמים ותוקפים את גלנט: "קצת צניעות. זו מהות הקונספציה"