ביקושים ערים בהנפקה של מזרחי-טפחות

    עפר גדנקן No Comments on ביקושים ערים בהנפקה של מזרחי-טפחות

    הבנק גייס בשלב המוסדי כ-2.6 מיליארד ₪

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצלחה להנפקה של מזרחי-טפחות: אל מול כוונת הבנק לגייס סכום של 800 מיליון ₪ ב-3 סדרות אג"ח וכתבי התחייבות, הגיעו אתמול, בשלב המוסדי, ביקושים ערים של כ-4 מיליארד ₪. כתוצאה מכך, החליט הבנק להגדיל את הסכום, ולגייס בשלב המוסדי כ-2.6 מיליארד ₪. יחד עם השלב הציבורי, יגיע סכום הגיוס הכולל בהנפקה זו, עד לכ-2.9 מיליארד ₪.

    בהנפקה הוצעו תעודות התחייבות של הבנק בשלוש סדרות: הרחבה של סדרת אג"ח שקלית, הנפקת סדרת אג"ח חדשה צמודה למדד המחירים לצרכן וסדרת כתבי התחייבות נדחים חדשה מסוג CoCo, צמודה למדד המחירים לצרכן.

    לסדרת האג"ח השקלית (63), הגיעו ביקושים בהיקף של כ-1.4 מיליארד ₪. הבנק גייס בשלב המוסדי בסדרה זו כ-700 מיליון ₪, במרווח של 0.7% מעל אג"ח ממשלתית לתקופה דומה.

    לסדרת האג"ח הצמודה למדד (66) הגיעו ביקושים בהיקף של כ-1.6 מיליארד ₪. בסדרה זו הבנק גייס בשלב המוסדי כ-1.2 מיליארד ₪, במרווח של כ-0.9% מעל אג"ח ממשלתית צמודה למדד המחירים לצרכן, לתקופה דומה.

    בסדרת כתבי ההתחייבות הנדחים (65) מסוג CoCo הגיעו ביקושים בהיקף של כ-950 מיליון ₪. הבנק גייס בשלב המוסדי כ-700 מיליון ₪, במרווח של 2.58% מעל אג"ח ממשלתית צמודה למדד, לתקופה דומה.

    מנכ"ל הבנק משה לארי אמר, כי ההתעניינות המוגברת של הגופים המוסדיים בהנפקה, מעידה על האמון הרב ממנו נהנה מזרחי-טפחות בשוק ההון, ועל הנגישות הרבה שיש לבנק למקורות מימון, זמינים וזולים יחסית, לצרכיו המגוונים.

    את ההנפקה הובילה חברת רוסאריו קפיטל, והיא בוצעה באמצעות מזרחי טפחות חברה להנפקות בע"מ.



    0 תגובות