בן גביר מטיח בבר לב: "טענת שיש בעיה בסמכויות"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר מטיח בבר לב: "טענת שיש בעיה בסמכויות"

    ח"כ בן גביר תוקף את בר לב במליאה: "אתה טענת שיש בעיה ושפקודת המשטרה היא לא בסדר, היא לא מכסה את הדברים וצריך לשנות אותה".

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תמונה: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת, וידאו: ערוץ הכנסת

    יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לשר לבטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר הציג את חוק פקודת המשטרה שיזם ותקף את השר בר לב שדיבר נגד החוק: "אני רוצה להתייחס לשני נושאים שצבטתי את עצמי כששמעתי אותך מדבר עליהם, קודם דיברת על זכויות אזרח, אתה חושב שכולנו טמבלים? מי זה שפגע בציבור חרדי פעם אחר פעם, מי זה שפגע בחופש הביטוי אתה מדבר על זכויות אזרח, שנה וחצי התעללתם באזרחים, פגעתם באנשים וזה היה במשמרת שלך".

    בהמשך נאומו ציטט את בר לב שטען גם הוא שיש בעיה בפקודת המשטרה: "אני אקרא דברים שאתה אמרת בוועדת חקירה על כלא גלבוע וחשפת ואמרת כבר ביום הראשון שלי בתפקיד התעורר נושא של סמכויות השר לביטחון פנים במשטרה, סביב מצעד הדגלים ואמרת למחרת שהתחיל המצעד, בבוקר המצעד הוצאתי מכתב למפכ"ל והנחיתי אותו, אין רימונים בהר הבית, אין שימוש ברובה רוגר, כעבור שעה הרים המפכ"ל טלפון אלי ואמר לי זה לא בסמכותך, תישיר מבט ותספר מה עשית? שנספר מה עשית? פנית ליועמ"ש. אתה טענת שיש בעיה ושפקודת המשטרה היא לא בסדר, היא לא מכסה את הדברים וצריך לשנות אותה, אז פתאום שאנחנו מציעים זה לא דמוקרטי ופוגע בזכויות אדם, איזו צביעות".

    עוד הוסיף בן גביר בנאומו על הטענה שנשמעת נגד התערבות הפוליטיקה במשטרה: "אמרת שיש הבדל בין צה"ל למשטרה. ואני שואל צהל יכול להיות צבא פוליטי, לצה"ל מותר? פוליטיקה צריך להוציא מהמשטרה ומהצבא, ודווקא הצעת החוק שאני מביא מוציאה את הפוליטיקה ומגדירה את היחסים, פוליטיקאים צריכים לקבוע מדיניות השוטרים חוקרים, ככה זה בדמוקרטיה וצר לי שפעם אחר פעם אנחנו צריכים ללמד אתכם את הנושא".



    0 תגובות