השר אלקין: "שווקו יותר דירות לחרדים מבתקופת ליצמן"

    אייל ראובן No Comments on השר אלקין: "שווקו יותר דירות לחרדים מבתקופת ליצמן"

    השר זאב אלקין במהדורת הבוקר: "עם כחלון הגענו ל-70 אלף יחידות דיור, אצל ליצמן ירדנו ל-50 אלף, אנחנו כבר שנה שנייה ברציפות עם מאה אלף. אסור שזה ירד"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון זאב אלקין, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), וטען כי הוא השקיע מאמצים באיתור פתרונות דיור לציבור החרדי. "השקעתי מאמץ לשכנע ראשי ערים לבנות שכונות חרדיות", סיפר.

    על הרכבת הממשלה: "אני חושב שהממשלה שנתניהו מרכיב מאוד בעייתית. דעתי לא השתנתה. אני מכבד את הכרעת העם. לא נהיה אופוזיציה למדינה. נתמוך בדברים טובים שהממשלה תביא. אותו לא תראה מפילים את חוק האזרחות, תקנות יו"ש או המטרו למשל".

    "יש הבדל בין ימין לנאמנות אישית עיוורת לאדם אחד", הסביר אלקין. "נתניהו לקח את הליכוד למקומות הזויים. האווירה הזו של פולחן אישיות… לצורך הדוגמא, אני עברתי הרבה מערכות פריימריז בליכוד והייתי במשך שנים אולי הכי מקורב לנתניהו, מה ששמתי בסרטוני הפריימריז שלי היו ההישגים שלי ולא נתניהו. בפריימריז האחרונים המועמדים שמו בעיקר תמונות עם נתניהו".

    על שיווק יחידות הדיור: "עם כחלון הגענו ל-70 אלף יחידות דיור, אצל ליצמן ירדנו ל-50 אלף, אנחנו כבר שנה שנייה ברציפות עם מאה אלף. אסור שזה ירד. בתקופתי שווקו יותר יח"ד לחרדים מבתקופת ליצמן. פגשתי שלושה צעירים חרדים שאמרו לי 'אנחנו מתפללים שתמשיך להיות שר השיכון".

    "אני לא מאמין שאפשר לכפות על ראש עיר שכונה חרדית אם הוא לא רוצה", הבהיר. "אני השקעתי מאמץ לשכנע ראשי ערים לעשות את זה".

    בנושא הפרויקט בקרית גת, אמר אלקין: "הנציגים החרדים טעו בנושא קרית גת. היו שתי תוכניות. היו 10 אלף יח"ד מוכנות לשיווק ובשביל להתאים את זה לחרדים היינו צריכים להמתין שנתיים ובמשבר הדיור הזה זה היה לא נכון בעיני ועדיף היה לשווק מיד לציבור הכללי. בלי קשר לזה צריך לקדם את שפיר לחרדים".



    0 תגובות