שרת החינוך היוצאת: "לימודי ליבה לחרדים – לא בכפייה"

    אסתי פלד No Comments on שרת החינוך היוצאת: "לימודי ליבה לחרדים – לא בכפייה"

    שרת החינוך היוצאת ד"ר יפעת שאש ביטון לאב רבינא ב"מהדורה המרכזית": "הייתי בשיח עם החברה החרדית, כדי לשמוע את הצרכים. מתוך אחריות אני חושבת שחרדים צריכים להכניס לימודי ליבה. אנחנו לא באנו בכפייה" | האזינו

    צילום: Mendy Hechtman/POALEI MENAHEM/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" על בליץ החקיקה של הקואליציה הבאה: "לי יש קושי מוסרי עם זה שמשנים חוקים בשביל דרעי. אין בזה תמיכה ציבורית בחקיקה פרסונלית" פתחה את דבריה. "למה הם לא מרכיבים ממשלה קודם ואז עושים את החוקים? בגלל שהם לא מאמינים לנתניהו. אין אמון הינים, לכן הם רוצים את הכל כרגע במזומן" כך השרה שאשא ביטון.

    ל סערת לימודי התנ"ך אמרה: "כל מה שהיה בלימודי התנ"ך נשאר. יש למנהלים גמישות פדגוגית, אבל לימודי התנ"ך לא נכללים בגמישות. אנחנו לא קיצצנו בלימודי התנ"ך. מה ששינינו בבגרויות זה התאמה לזמן הזה, הדרך הזו מחברת יותר את הילדים לתכנים. אני הייתי מורה לתנ"ך, הדרך החדשה שלנו טובה יותר ללימודי התנ"ך".

    על לימודי ליבה בתלמודי תורה חרדים אמרה: "אני הייתי בשיח עם החברה החרדית, כדי לשמוע את הצרכים. מתוך אחריות אני חושבת שחרדים צריכים להכניס לימודי ליבה. אנחנו לא באנו בכפייה, אלא התכנית הייתה להוסיף תקצוב למי שילמד ליבה. אני לא מאמינה בכפייה".

    "חורה לי שמפרקים את משרד החינוך לגורמים, לא יהיה מישהו שיתכלל את כל הפעילות של המשרד הזה. מי שישלם על כך יהיו הילדים של כולנו" סיכמה השרה היוצאת.

    האזינו לריאיון:

     



    0 תגובות