שר הבט"פ היוצא: "לא עובדים כך במדינה דמוקרטית"

    אסתי פלד No Comments on שר הבט"פ היוצא: "לא עובדים כך במדינה דמוקרטית"

    השר לביטחון הפנים היוצא עמר בר לב לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "גורמי התביעה במשרד המשפטים הם עצמאיים, השר לא קובע להם את מי לתבוע. גם במשטרה צריך להיות כך, השר לא אמור להתערב למשטרה את מי לחקור ואת מי לא. זה לא עובד ככה במדינה דמוקרטית" | האזינו

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים עמר בר לב לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" על היום הסוער שהיה היום בכנסת: "מה שגרוע בחוק הזה של בן גביר, שהוא לא עוסק במטרה שלשמה רוצים לחוקק אותו. סמכויות השר לביטחון הפנים ברורות לחלוטין. לי לא הייתה שום מניעה בשנה וחצי שהייתי שר לקבוע מדיניות".

    "מה שבן גביר רוצה זה להיות מפכ"ל על. הסמכויות כיום ברורות, לשום שר אין בעיה עם סמכויות כך גם במשרד הזה" אמר בר לב. "למשל גורמי התביעה במשרד המשפטים הם עצמאיים, השר לא קובע להם את מי לתבוע. גם במשטרה צריך להיות כך, השר לא אמור להתערב למשטרה את מי לחקור ואת מי לא. זה לא עובד ככה במדינה דמוקרטית".

    על הדברים שחשף היום בכנסת ועוררו סערה אמר: "זריקת רימון הלם לתוך אל אקצא היה לזה משמעויות בין לאומיות. חמאס ירה טילים בגלל זה. אני רציתי שממ"ז ים יקבע את הנהלים בעניין, ולא השוטר בשטח".

    על אלימות בהפגנות חרדים: "כל התעללות במפגינים ולא משנה מאיזה מגזר הם פסולה וצריך לחקור אותה. לא כל פעולה של שוטר וקצין היא בסדר, יש הרבה פעולות לא חוקיות, אבל זה לא הכלל".

    על פרשת מוישי קליינרמן: "אני לא מעודכן בפרטים מתוך החקירה. זה לדוגמא דברים שהשר לא מעורב בהם. זה עניין מקצועי של המשטרה והפרקליטות".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות