"אני מחובר למשרד הזה" איזה תפקיד רוצה ח"כ זוהר?

    אסתי פלד No Comments on "אני מחובר למשרד הזה" איזה תפקיד רוצה ח"כ זוהר?

    ח"כ מיקי זוהר מהליכוד לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית" "נתניהו מתכוון למנות אותי לשר, אני לא יודע עדיין איזה. שנסיים את החקיקה נתפנה לעסוק בזה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    ח"כ מיקי זוהר לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו רוצים לסיים את החקיקה לפני הקמת הממשלה לסגור את העניים משפטית מפני עתירות שונות. זה לא מחוסר אמון, יש בינינו הבנה ושיתוף פעולה מלא".

    "בהקמת קואליציה יש אפשרות להקים אותה במהירות ואז אחר כך לנהל מו"מ. או לעשות קודם מו"מ ואחר כך הקמת ממשלה. רצינו את האופציה הראשונה, אבל השותפות העדיפו את האופציה השנייה" הסביר.

    "זה מעיד על זה שתהיה כאן ממשלה לארבע שנים. ככל שהלידה קשה התינוק יותר מוצלח. הם רוצים לדאוג למה שהם הבטיחו לציבור שלהם וזה לגיטימי".

    "ברור שמגיע לציבור החרדי לקבל את כל מה שמגיע לציבור הכללי. אנחנו בעד שיהיה גם מספיק חופים לחרדים. אבל צריך להבין, אנחנו מול תקשורת שעושה קמפיינים נגד כל דבר שאנחנו עושים, השקרים שלהם נצרבים בתודעה של הציבור. לכן אנחנו אומרים שמדובר בשקרים כדי שהציבור שלנו לא יאמין לדברים האלו. אנחנו לא מתנצלים, באנו למשול וניישם מדיניות ימין".

    "מי שחושב שתיקונים במערכת המשפט ייעשו במחטף טועה. זה לא חכם. צריך לעשות את הדברים בצורה מקצועית, שבסופו של יום נעביר את החקיקה בצורה חלקה".

    "נתניהו מתכוון למנות אותי לשר, אני לא יודע עדיין איזה. שנסיים את החקיקה נתפנה לעסוק בזה" אמר, והוסיף רמז עבה: "אני מחובר למשרד התרבות והספורט. אני מאוד רוצה לעודד תרבות וספורט חרדית, שתתאים כמובן לצרכי הקהילה. צריך לעודד את זה ולתקצב את זה" כך ח"כ זוהר.

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות