גולדיס איתכם בשגרת הקיץ

    עפר גדנקן No Comments on גולדיס איתכם בשגרת הקיץ

    במעדניית גולדיס תמצאו בימים א' – ד' ארוחות עסקיות ותפריט אוכל ביתי עשיר ומשובח, ובימי חמישי ושישי יריד אוכל לשבת בתפריט ענק, ומגוון עצום של קינוחים, עוגות ועוד.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעדניית גולדיס מלווה אתכם בחוויה קולינרית בכל מעגל השנה, בארוחות היום יום, בסעודות שבת, בחגים ובמועדים שונים, עם תפריט מגוון וטעמים מיוחדים.

    עם החזרה לשגרה ותחילתו של הקיץ, מוזמנים ליהנות במהלך כל השבוע ממעדניות גולדיס. תפריט אמצ"ש קיים בימים א' – ד', במגוון עצום ומותאם לעונה, ומציע כל השנה תפריט מושקע למעריכי האוכל המשובח שאינם מתפשרים על רמה קולינרית וביצועית גבוהה והכשר מהודר.

    בתפריט של ארוחות הצהריים תמצאו בין היתר; קציצות עוף של אמא + 2 תוספות ב- 49 ₪, סטייק פרגית עסיסית + 2 תוספות ב- 56 ₪, שניצל וינאי קלאסי + 2 תוספות ב-49 ₪, פיצה שווארמה ב- 58 ₪, סלופי ג'ולדיס בחלה או באגט ב- 52 ₪, ועוד מגוון עצום של דגים, עופות, בשרים, תוספות, כריכים, סלטים, קינוחים ועוד.

    בימי חמישי ושישי תמצאו את תפריט השבת של גולדיס כמיטב המסורת, המציע את סעודות השבת מתחילתם ועד סופם לנוחות מושלמת. בקטגוריית ה"בייקרי" של גולדיס מגוון חלות, מאפים, עוגות ועוגיות, אף ללא תוספת סוכר. תחת קטגורית הסלטים מבחר עצום של סלטים חיים ומבושלים במגוון סגנונות תיבול. מבחר דגים לכבוד שבת בהגשות שונות ומיוחדות. מרקים ואלמנטים משלימים. מנות עיקריות במבחר ענק של בשרים ועופות ברמת הגשה מוקפדת ואקסקלוסיבית. מגוון רחב של תוספות להתאמה מושלמת להעדפותיכם האישיות ומחלקות משלימות לפינוק מלא כדוגמת יינות ומשקאות חריפים וקלים, פינוקים שבתיים, פיצוחים, שוקולדים, מגשי פירות ואף עיתונים להשלמת מנוחת השבת.

    כשרות: בד"ץ העדה החרדית

    להזמנות: באתר – או בטלפון – 02-6200100.

    סניפי גולדיס'; ירושלים – רחוב עזרת תורה 18, בני ברק – רחוב מצדה 9, מתחם ב.ס.ר.



    0 תגובות