סערת החרמת מאפיית אנג'ל | דיון סוער באולפן

    מערכת האתר No Comments on סערת החרמת מאפיית אנג'ל | דיון סוער באולפן

    יו"ר איגוד מנהלי הישיבות שלמה ברילנט התארח ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן וסיפר על ההיענות בקרב מאות מנהלי הישיבות להחרים את מאפיית אנג'ל עקב השתתפותו של יו"ר הדירקטוריון שלה בהפגנה שפגעה בגדולי ישראל ובתורה הקדושה. לצידו התארחו הפרשנים אבי רבינא ומשה וייסברג שסיפרו על ההתנהלות וההתעלמות השערורייתית והפוגענית

    מאפיית אנג'ל. ארכיון צילום: Abir Sultan/Flash 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבי רבינא לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' על סערת החרמת מאפיית אנג'ל: "במקום להתנצל, חברת אנג'ל מתעלמת ממאות הפניות וגורמת לעצמה נזק אדיר בדמות עשרות ישיבות שכבר ביטלו את ההתקשרות עם החברה. זה החרם הכי אפקטיבי ומהיר שהיה כאן. רק הישיבות לבד, זה נזק של מאות אלפי שקלים בחודש לחברה"

    כתב 'כיכר השבת' משה ויסברג: "אבי רבינא פתח את המחאה שתפסה תאוצה. הגיעו ישיבות שבודקות את המחירים, אבל זה הפריע. זו הייתה דקירה בלב הציבור החרדי, אנשים לא יכלו. ישיבת חברון, וולפסון, קול יעקב, נחלת הלווים ועוד. זו מחאה שחילחלה מלמטה"

    יו"ר איגוד מנהלי הישיבות, שלמה ברילנט: "זה לא עניין שהפגינו מול ישיבה, אלא כבוד התורה. ברגע שאדם מפגין מול גדול הדור, אין לנו שותפות עסקית. כתבנו את זה בקבוצה של 450 מנהלי ישיבות – פשוט כולם נענו".

    האזינו לשיח הסוער:



    0 תגובות