צבי טסלר חושף: 42% מהלחם המפוקח משווק בידי אנג'ל

    מערכת האתר No Comments on צבי טסלר חושף: 42% מהלחם המפוקח משווק בידי אנג'ל

    הפרשן הכלכלי של 'קול חי' צבי טסלר חושף כי 42% מהלחם המפוקח משווק בידי מאפיית אנג'ל שמייצרת גם את הלחמים שמשווקות תחת המותג הפרטי רשתות רמי לוי ושופרסל וכן 'אחדות'. כ-36% מסל המוצרים שמוכרת אנג'ל לשוק הפרטי – לחמים בפיקוח, שאחראים על כרבע מהכנסות החברה. ההוצאה על לחמים מפוקחים בקרב החרדים גבוהה פי 4 מההוצאה של העשירונים הגבוהים.

    צילום: Shlomi Cohen/Flash90
    20:28
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הכלכלי צבי טסלר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "אנג'ל חשופה מאוד במאבק הנוכחי, עיקר המוצרים שהיא מוכרת הם הלחם האחיד – המוצרים בפיקוח הם רבע מהכנסות החברה. התנאים שהם הגדירו כמסוכנים, הם פגיעה בשם החברה, מה שקרה כעת. הטענה על גירעוניות הלחם האחיד לא נכונה משום שהם בוחרים ליצר את זה בכל זאת".

    צבי טסלר חושף כי 42% מהלחם המפוקח משווק בידי מאפיית אנג'ל שמייצרת גם את הלחמים שמשווקות תחת המותג הפרטי רשתות רמי לוי ושופרסל וכן 'אחדות'. כ-36% מסל המוצרים שמוכרת אנג'ל לשוק הפרטי – לחמים בפיקוח, שאחראים על כרבע מהכנסות החברה.

    ההוצאה על לחמים מפוקחים גבוהה בקרב שני העשירונים הנמוכים (חרדים) גבוהה פי 4 מההוצאה של העשירונים הגבוהים. לפי הדו״ח השנתי האחרון של אנג׳ל, פגיעה במותג החברה תשפיע השפעה גדולה על מעמד החברה. מה שמשפיע עוד באופן גבוה על הסיכון הוא עיכוב בעליית התעריף של הלחם בפיקוח ומחירי החיטה.

    "יש לקוות שמשרד הכלכלה יאפשר ייבוא של לחם. הלחם הוא קצר מדף, אבל ניתן ליבא בצק מוקפא. בכל זאת המבחן יהיה היום והשבוע, יום שישי לא מדד להחרמה של הלחם. אנג'ל צריכה לדווח למשקיעים שלה בבורסה על מה שקרה. נכון לעכשיו היא לא עשתה זאת, בשעה הקרובה זה צריך להיות. ההודעה יכולה להיות לאקונית" אמר טסלר ב'מהדורת הבוקר'.

     



    0 תגובות