קריסת 'פלאפון' הגיעה לכנסת: "נפנה למשרד התקשורת"

    "אני מנסה לחשוב מה היה קורה לו אזרח היה מייצר תקלה כלפי החברה"
    ארי וידר No Comments on קריסת 'פלאפון' הגיעה לכנסת: "נפנה למשרד התקשורת"

    התקלה החמורה בחברת פלאפון אשר גרמה לניתוקם של מרבית מנויי החברה למשך זמן ממושך מגיעה גם לכנסת • יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, הודיע היום כי יפנה למנכ"ל משרד התקשורת ויתבע דו"ח מפורט על התקלה

    שיחה בפלאפון | אילוסטרציה צילום: משה ביטון
    "אני מנסה לחשוב מה היה קורה לו אזרח היה מייצר תקלה כלפי החברה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התקלה החמורה בחברת פלאפון אשר גרמה לניתוקם של מרבית מנויי החברה למשך זמן ממושך מגיעה גם לכנסת. יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, הודיע היום כי יפנה למנכ"ל משרד התקשורת ויתבע דו"ח מפורט על התקלה והתייחסות לפיצוי ראוי ללקוחות.

    יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, פתח הבוקר (שלישי) את דיוני הוועדה והתייחס לתקלה שאירעה אתמול בחברת פלאפון. "אני מנסה לחשוב מה היה קורה לו אזרח היה מייצר תקלה כלפי החברה", אמר. הוא הזכיר כי עד לרגע זה התקלה לא הסתיימה והוסיף: "בכוונתי לפנות למנכ"ל משרד התקשורת ולתבוע ממנו לקבל דוח מפורט על העניין, כיצד מונעים הישנות מקרים דומים ומה הפיצוי הראוי ללקוחות – בוודאי לנוכח הדיון שהתקיים בוועדה לפני מספר שבועות בו המנכ"ל עצמו הצהיר שמצב התשתיות הוא בכי רע".

    כזכור, אתמול, משעות הבוקר המוקדמות נותקו מרבית לקוחות חברת פלאפון ובהם אף מנויי החברות וואלה מובייל ורמי לוי תקשורת, עקב תקלה שנגרמה משריפת מתקן בפ"ת. גם הבוקר, ישנם לקוחות שנתקלים בקשיים שונים בתפעול הסלולרי.



    0 תגובות