- רדיו קול חי - -

יש לכם מכונית מדגם הונדה? יתכן ואתם חייבים מוסך

לפני כמה חודשים פרסמה מאיר, יבואנית הונדה בישראל, כי כשלושים וחמש אלף מכוניות של מותג הונדה כלולים בקריאת התיקון הענקית בשל תקלה בכרית האוויר, עכשיו מגיע שלב הביצוע – חברת מאיר החלה לשלוח זימונים למוסך לבעלי מכוניות מהדגמים הרלוונטיים. יצוין כי התקלה פגעה בחברות רכב רבות מלבד הונדה שהשתמשו בכריות אויר של חברה יפנית זו.

קריאת התיקון (ריקול) נוגעת ל-35,000 מכוניות משישה דגמים שונים של החברה היפנית, ונובעת מתקלה במנגנון ניפוח כריות האוויר מתוצרת "טאקטה" בצד הנהג ו/או הנוסע. עקב התקלה עלול חלק ממנגנון הניפוח לעוף על הנהג/נוסע, ולגרום לפציעה חמורה ואף למוות.

ששת הדגמים להם נוגעת קריאת התיקון הם מהדגמים הללו ושיוצרו בין השנים המופיעות:

• ג'אז – 2009-2014 • ג'אז היברידית – 2012-2015 • לג'נד – 2007-2010 • סיוויק – 2006-2010

• CR-V – 2007-2012 • FR-V – 2005-2009

ממוסך "מאיר" הודיעו כי המכוניות יידרשו להגיע למרכזי השירות של החברה לצורך החלפה/תיקון של יחידות הניפוח בכריות האוויר בצד הנהג ו/או צד הנוסע. התיקון יבוצע, כמובן, ללא תשלום. כדאי לתאם מראש את מועד ההגעה למוסך, וזמן תיקון/החלפת כרית האוויר ינוע בין חצי שעה לשעה וחצי.

לקוחות שירצו לדעת אם רכבם נכלל בקריאה החוזרת, יוכלו לוודא זאת במוקד שירות הלקוחות של היבואן בטלפון 0773601422 או באתר המקוון של הונדה:  www.honda.co.il [1].

חשוב לציין כי ע"פ תקנה 306 (א') לתקנות התעבורה משרד התחבורה, לא יחודש רישיון רכב של כלי רכב שלא יבצע קריאת תיקון זו תוך 6 חודשים.