יצא ממצרים: המפגש שהציל את חייו של ירון בר אחרי שהתחשמל • האזינו

    דוד קליגר 3 Comment on יצא ממצרים: המפגש שהציל את חייו של ירון בר אחרי שהתחשמל • האזינו

    אמש בתוכנית מיוחדת לקראת החג ראיין הרב יצחק פנגר את שדר 'קול חי מיוזיק' והזמר ירון בר על ה'יציאת מצרים' האישית שלו אותה חוה לפני הרבה שנים עת התחשמל וניצל בנס, וכן על השיר החדש שהוציא בימים אלו • האזינו

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "הכיפה שהיתה לי על הראש היתה רק כדי לומר שאני דתי לפי דעתי" – מספר ירון בר לרב יצחק פנגר – "התגייסתי לצה"ל ללהקת הרבנות הצבאית, התחתנתי נהייתי זמר מצליח ורכך באחד מן הימים פגשתי את מורי ורבי עד היום הרב שלום ארוש שנטע בי את דברי תורתו של רבי נחמן עד כדי החלטה לנסוע לאומן לראש השנה".

    ירון רכש כרטיס ובאותה תקופה עזר ירון לאחד מחבריו בניהול חברה למכונות שתיה, ובאמצע טיפול באחת המכונות הוא קיבל מכת חשמל חזקה מאוד ממנה יצא מפוייח כולו אך חייו ניצלו בנס, בבית החולים הוא פוגש רופא מכר שמתמסר אליו וממהר לשחררו בהקדם באופן כזה שלא יפסיד את הטיסה לאומן.

    בימים אלו משחרר ירון סינגל חדש ומקורי בשם "ללכת בדרך זה" את המילים המיוחדות שכתב ר' נתן מברסלב זיע"א הלחין ירון לפני כעשור, וכעת הוא מרגיש שהגיע הזמן להוציאו אל האור.

    לרב פנגר סיפר – ש"את המילים הללו שכתב רבי נתן מברסלב זיע"א פגשתי כשהתחלתי להתקרב יותר אל ה׳. הלחן ירד לעולם לפני 10 שנים ומאז ועד היום הוא חיכה בסבלנות לצאת, והנה בע״ה אני מגיע לרגע המיוחל בו אני מגיש לכם אותו ומברך על המוגמר…"

    האזינו לראיון ולשיר:

     

    מילים:
    ״כי באמת אם היו הכל שומעים לקול צדיקי אמת ללכת בדרך זה, להאמין תמיד בה׳ יתברך שהכל לטובה, וליתן שבח והודיה תמיד לה׳ יתברך, בין בטיבו בין בעקו כמו שכתוב 'בה׳ אהלל דבר באלוקים אהלל דבר', בוודאי היו מתבטלים כל הצרות וכל הגלויות לגמרי וכבר היתה גאולה שלימה! (מוהרנ"ת)

    קרדיטים:
    מילים: רבי נתן מברסלב זיע"א – ליקוטי הלכות (הלכות פריקה וטעינה ד)
    לחן: ירון בר
    עיבוד והפקה מוזיקלית: דותן לב ארי



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ירון איש צדיק ומתוק

    2. 2

      מחזק מאדדד
      ירון בר איש אמת אוהבים אותך מאדד, נהנים מאאד מהשידורים שלך איך אתה מפשט כל שיר ומזכה אותנו לההגיע לכוונה גדולה בכל שיר שאנחנו שומעים, תודה רבה!!

    3. 1

      מדהים אין על ירון!!!!!!!!!!!