מרד בממשלה: ברע"מ הודיעו כי לא יצביעו עם הממשלה 'עד להודעה חדשה'

    איתי גדסי ואבי רבינא 1 Comment on מרד בממשלה: ברע"מ הודיעו כי לא יצביעו עם הממשלה 'עד להודעה חדשה'

    ברע"מ הודיעו כי חברי הכנסת של רע"מ לא ישתתפו בדיוני הוועדות ולא יצביעו על חוקים במליאה עד להודעה חדשה. ברע"מ אומרים כי הסיבה לכך היא מפני שבקואליציה לא מקדמים את הדברים החשובים למפלגה

    מפלגת רע"מ צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרד בממשלה: ח"כ וואליד טאהא מרע"מ עדכן היום (ראשון) כי הודיע לקואליציה שחברי הכנסת של רע"מ לא ישתתפו בדיוני הועדות ולא יצביעו על חוקים במליאה עד להודעה חדשה. ברע"מ אומרים כי הסיבה לכך היא מפני שבקואליציה לא מקדמים את מה שחשוב למפלגה, כמו קרקעות ודיור.

    על פי ההערכות הסיבה לכך היא שהקואליציה מקיימת מו"מ עם הרשימה המשותפת ומבטיחה להם דברים על מנת להצביע בתקציב ולהיות רשת ביטחון, ורע"מ רוצה להישאר לשון מאזניים. גורמים במפלגה אמרו הבוקר: בינתיים רע"מ מקדמת את הממשלה והממשלה לא מקדמת את רע"מ.

    ח"כ מאזן גנאים (רע"ם) אמר היום בריאיון לרדיו מכאן כי כל החלטה של ממשלת ישראל לתקוף את הפלסטינים, תוביל ליציאתה של המפלגה מהקואליציה. בראיון לנאדר אבו תאמר, הוסיף גנאיים כי יש קווים אדומים – "עזה, לבנון והמקומות הקדושים למוסלמים ולנוצרים הם קווים אדומים".

    יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר תקף את הממשלה בתגובה להודעת רע"מ: "הודעתו של תומך הטרור מאזן גנאים כי יפיל את הממשלה, היא עוד הוכחה שאין לבנט ולפיד מנדט לגיטימי מעם ישראל. הזהרנו וזה קורה, בנט ולפיד שבויים בידי האחים המוסלמים שיורקים לעם ישראל בפרצוף. הקמת ממשלה הנשענת על תומכי טרור חושפת שוב את הטעות ההיסטורית שעשו בנט ולפיד בלגיטימציה שהעניקו לתומכי טרור".

    ח"כ בן גביר הוסיף: "בנט ולפיד הקימו ממשלה שדגל שחור מתנופף מעליה ועכשיו אפשר להבין למה כשהדרום בוער, הממשלה לא תוקפת בצורה אמיתית את עזה: מנסור עבאס לא מרשה".

    ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) בעקבות הודעתו של וואליד טהא: "וואליד טהא רוצה לומר שרע"מ לא תצביע בעד חוקים עד התשלום או מכירת הערכים הבאה. צפו לעדכונים".

    בתוך כך, הישג לאופוזיציה: נדחתה ההצבעה על תקנות הקורונה בהיעדר רוב לקואליציה. בליכוד מסרו כי "חה"כ אוחנה, רוטמן ומקלב הביעו את התנגדותם לאפשר את המשך האיסור על יציאה מהארץ, בהינתן שעל פי הצהרת משרד הבריאות בדיון ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמבקשת להטיל מגבלות כאלה על אזרחיה, קל וחומר הדבר לא סביר כשישראל היא המדינה המחוסנת ביותר בעולם".

    חה"כ שמחה רוטמן חבר ועדת חוקה בעקבות דחיית ההצבעה על תקנות הקורונה בהיעדר רוב לקואליציה: "התקנות שאוסרות יציאה מהארץ פוגעות בזכות יסוד, והקשר שלהן למניעת מחלה מאוד מאוד עקיף. הבוקר התברר על פי נתוני משרד הבריאות שישראל היא המדינה היחידה שאוסרת על אזרחיה יציאה למדינות מסויימות, ועוד עם סנקציה פלילית.
    במקום להציע אכיפה על החוזרים מחו"ל משרד הבריאות מבקש לפגוע באופן גורף ביוצאים ללא מתן פתרון למי שקנה כרטיס מראש".

    "לפני שמשרד הבריאות פוגע בזכות חוקתית אני קורא לו לבחון אימוץ של המודל הבריטי שמחייב בידוד לחוזרים ממדינות אדומות. או לחילופין מציע לבחון אימוץ של המודל האוסטרלי שמחייב כל מי שמגיע למדינה להציג וואוצ'ר משולם מראש כבר בשלב העליה למטוס במדינת המוצא, למלונית בידוד לתקופה הרלוונטית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה סופה של ממשלה המורדת בה' ובתורתו!