החקלאים התארחו בסיעת ש"ס ויהדו"ת: "ארדואן יהיה הראשון לחגוג"

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on החקלאים התארחו בסיעת ש"ס ויהדו"ת: "ארדואן יהיה הראשון לחגוג"

    ראשי מובילי מחאת החקלאים התארחו בסיעות ש"ס ויהדות התורה שתמכו במאבקם הצודק מול שר האוצר. יו"ר ש"ס דרעי: "אם לא יהיה לחקלאים את הביטחון המינימלי הכלכלי הזה, שום השקעה במיגון של מילארדים לא תעזור"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיעת ש"ס אירחה היום (שני) את ראשי מאבק החקלאות נגד הרפורמה של שר האוצר לייבוא חקלאות מחול".  בישיבה העלו המשתתפים את החשש הגדול מרפורמת ליברמן לייבוא מוצרי חקלאות מחו"ל ולחיסול ענף החקלאות בישראל.

    "לא יתכן שבשם השירות לצרכן יבצעו הרס מוחלט של ענף החקלאות בישראל. להביא את הרפורמה כמות שהיא זה להביא לכאן את הטורקים והמצרים והירדנים כדי לעשות מסיבה על הגב שלנו, וארדואן יהיה הראשון לחגוג", אמר דובי אמיתי.

    יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי אמר בישיבה: "ש"ס עמדה תמיד לימין החקלאים וההתיישבות. במשך שנים רבות הנציגים שלנו בכנסת ובממשלה פעלו ללא לאות למענם. מדינה שלא יודעת להעריך את אנשי האדמה שלה ורוצה להסתמך על "ידידים" מהאיזור – לאן נגיע".

    דרעי הוסיף, "כמי שמסתובב ומכיר את קו העימות, אם לא יהיה לחקלאים את הביטחון המינימלי הכלכלי הזה, שום השקעה במיגון של מילארדים לא תעזור. יצטרכו לשים שם חטיבות של צבא. לכן, אנחנו בש"ס נפעל בכל הוועדות שיש לנו כדי לסכל את הרפורמה הזו".

    בישיבה השתתפו שי חג'ג' יו"ר מרכז השלטון האזורי וראש מועצת מרחבים, דובי אמיתי נשיא התאחדות המגזר העסקי, עמית יפרח מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר חקלאי ישראל, אבו וילן מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, מוטי אלקבץ יו"ר ארגון מגדלי העופות ויו"ר ועד ספסופה, שמעון ביטון יו"ר הועדה החקלאית מרום הגליל ויו"ר ועד אביבים, וחכ"ל דני סיידה יו"ר ש"ס בהסתדרות.

    מובילי המחאה השתתפו גם בישיבת סיעת יהדות התורה, במהלך ישיבת הסיעה השבועית השתתפו ראשי מועצות אזוריות ונציגי החקלאים, אשר העלו את הקשיים והסכנות הטמונות ברפורמת החקלאות של שר האוצר.

    מסיעת יהדות התורה נמסר: חברי הסיעה אמרו כי יעמדו לצידם במאבקם הצודק מול ההתפרעות של שר האוצר. כמו כן חיזקו ועודדו את החקלאים לקראת שנת השמיטה הבעל"ט.



    0 תגובות