הפתרון לבתים בריאים יותר

    עפר גדנקן No Comments on הפתרון לבתים בריאים יותר

    Dyson משיקה את שואב האבק הראשון בעל אינטליגנציה מובנית עם טכנולוגיית לייזר שמגלה אבק מיקרוסקופי נסתר בבית

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שואב האבק החזק והחכם ביותר של Dyson, מסוגל לזהות, להסיר, למדוד ולספור את חלקיקי האבק המיקרוסקופי כהוכחה מדעית  לניקוי עמוק ויסודי, וזאת באמצעות טכנולוגיה משולבת של לייזר ירוק בזווית מדויקת המגלה חלקיקי אבק בלתי נראים, חיישן Piezo אקוסטי המספק הוכחה מדעית לכך שהבית נקי על גבי מסך LCD המציג בזמן אמת את גודל ומספר החלקיקים שנשאבו, וכן באמצעות מברשת חובטת ממונעת Anti-Tangle חדשה השואבת שיער בזריזות, מונעת את הסתבכותו במברשת ומרוקנת את השיער ישירות לתוך מיכל האיסוף.

    הדרך לבית בריא יותר ונקי מאבק נעשית כעת קלה אף יותר – Dyson חושפת דור חדש של שואבי אבק אלחוטיים – סדרת  DYSON V15. השואבים בסדרה בעלי יכולות לאיתור חלקיקי אבק מיקרוסקופיים נסתרים (הקטנים מ- 10 מיקרון). הטכנולוגיה החדשה של Dyson מגדירה מחדש את הניקיון היסודי בבית.

    השואב החדש, אשר  פותח על ידי צוות של 370 מהנדסים ברחבי העולם הוא בעל מנוע Hyperdymium DysonV15 אשר מייצר עד AW240 ומערכת סינון מלאה ומתקדמת הלוכדת ביעילות %99.99 מחלקיקי האבק עד גודל של 0.3 מיקרון לניקוי יסודי ואינטנסיבי ביותר. השואבים מסדרת V15 נותנים מענה לצרכי ניקיון שונים של כל משק בית ומסייעים ליצור בתים בריאים יותר, בפרט בתקופה זו שבה  60% מהאנשים מנקים יותר מאי פעם.

    כאמור, הטכנולוגיה המשולבת הייחודית הופכת את שואבי האבק החדשים של 'דייסון' לדור החדש והמתקדם ביותר של השואבים הביתיים. הטכנולוגיה מורכבת מזיהוי אבק בלייזר שאחראי על זיהוי האבק, ולאחר מכן חיישן Piezo מאפשר מעקב אחר האבק וניטור שלו בזמן אמת על גבי צג 'לד' מתקדם. כמו כן, כאשר חיישן ה-Piezo מזהה ריכוזים גבוהים של אבק ולכלוך, השואב מגביר אוטומטית את עוצמת השאיבה. הטכנולוגיה החדשה כוללת גם את Anti-Tangle Technology – טכנולוגיה המונעת את הסתבכות השיער הנשאב במברשת.

    הטכנולוגיה קיימת במברשת חובטת ממונעת Anti-Tangle חדשה לספות ומזרנים המונעת הסתבכות של שיער שנשאב, וכן במברשת חובטת חכמה Torque המתאימה עצמה אוטומטית למשטחים שונים ומצליחה ליצור איזון אוטומטי בין זמן העבודה לעוצמת השאיבה (בשימוש במצב Auto).

    במקביל לכל אלה, כדי להשיג את היעילות המקסימלית, השואבים מסדרת Dyson v15 כוללים מערכת סינון מלאה ומתקדמת. מערכת הסינון של Dyson אטומה לחלוטין, בעלת חמש שכבות של מסננים הלוכדים ביעילות 99.97% מהחלקיקים והאלרגנים עד לגודל של 0.3 מיקרון. טכנולוגיית הציקלון של Dyson יעילה בהפרדת אבק ולכלוך מרצפות ושטיחים בשילוב עם מערכת סינון מלאה של השואב מוודאים כי האוויר הנפלט נקי יותר.

    סר ג'יימס דייסון (James Dyson) מייסד ומהנדס ראשי של חברתDyson  מסביר: "כמהנדסים, התפקיד שלנו הוא לפתור בעיות יומיומיות ושניים עשר החודשים האחרונים יצרו שפע של בעיות חדשות כתוצאה מהזמן הרב שהאנשים בילו בבית. כולנו מנקים בתדירות גבוהה יותר בניסיון להסיר את האבק בבית ונואשים לשקט נפשי וידיעה שהבתים שלנו באמת נקיים. ה-Dyson V15 עוצמתי במיוחד, בעל אינטליגנציה מובנית ונותן את הביטחון האולטימטיבי לכך שהבית נקי ובריא יותר".



    0 תגובות