- רדיו קול חי - -

ח"כ קטי שטרית: "שקד מדברת ימין ומעשיה של שמאל קיצוני"

צילום: פלאש 90

ח"כ קטי שטרית (הליכוד) התראיינה היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גסי ופרידמן והתייחסה לסערות התכופות בכנסת, "כל יום אני בודקת איזה קו אדום יחצו היום בקואליציה, הרי יש תקנון ברור של הכנסת ויו"ר הכנסת חורג ממנה, הוא מוציא בקריאה אחת חכי"ם החוצה".

שיטרית תקפה את ההתנהלות השמאלנית של שקד בפועל ואמרה, "ברור שלא, גם הציבור מתחיל להבין שיש כאם משחק שחורג מגבול הטעם הטוב, שקד מידי יום מבצעת דברים הכי קיצוני לצד השמאלי, אתמול היא ביקרה בעיריית טייבה ומחקה להם חובות, הלוואי על עיריות כמו דימונה, ירוחם שיעיזו לבקש מחיקת חובות. בימין היא בדיבורים אצל הערבים זה מעשים".

עוד הוסיפה, "את יושבת היום בממשלה שאת יודעת שהיא מסוכנת והיא באה לציבור עם כאבי בטן אבל היא נשארת למרות מה שהיא יודעת".

שיטרית מעריכה כי רוטציה עם לפיד כן תהיה, "הכסא, הכבוד והשררה אין כאן אידיאולוגיה, ואיילת שקד שהיא אומרת שלא תהיה רוטציה, אני רוצה להגיד ללפיד עכשיו אל תפחד תהיה רוטציה. כל מה שהם אומרים הם עושים ההפך".

שיטרית תקפה את מליארדי השקלים שהועברו לרע"מ, "הכמויות האדירות של הכספים שמועברות ללא פיקוח למפלגה האיסלאמיסיתית שתומכת טרור זה לא נתפס".

על התקציב אמרה שיטרית, "התקציב גרוע כי פוגעים בדיור הציבורי ואנשים יזרקו לרחוב, פוגעים בחיילים במערכת הבריאות למרות קריסת הצוותים. גם תרבות יהודית שמקדם את הזהות היהודית במדינה בבתי ספר ירד בחצי לך תדע לאן זה הלך".