ח"כ הנגבי: "מס עבאס – חמאס הוטל על השכבות החלשות והחרדים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ הנגבי: "מס עבאס – חמאס הוטל על השכבות החלשות והחרדים"

    ח"כ צחי הנגבי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את משלחת הענק לוועידת האקלים, העלאת המיסים חסרת התקדים על השכבות החלשות, הקרב בוועדות והסיכוי להפלת הממשלה

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ח"כ צחי הנגבי התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למשלחת הענק וחסרת הפורפורציות לוועידת האקלים, "ישראל תרומתה היא די שולית, אנחנו רק 9 מיליון מבין מיליארדים. אבל מסתבר שיש לנו הרבה ילדים שאוהבים להיות בסקוטלנד ולכן רואים את השערורייה הזאת. היה בכל עשור וועידה ביוהנסבורג אבל אז שלחנו במשלחת 20 איש, אב ל140 איש? אלו שדיברו על ניקיון כפיים לקחו את כל החבר'ה לסקוטלנד".

    על העלאת המיסים הדורסנית אמר הנגבי, "את האמת כולם יודעים, הממשלה הזו במצוקה כי היא התחייבה לתת מס עבאס – חמאס, וכרגע אין להם בעייה כי את כל הגזירות הם מטילים על השכבות החלשות ועל הציבור החרדי לליברמן שאמר עם המריצה אני אזרוק את החרדים לזבל זה מראה את היחס שלהם".

    על הסיכוי לראות סדקים בקואליציה אומר הנגבי, "מקור הכוח של הממשלה זה החולשה שלה, ההבנה כי ככל שתהיינה בחירות הם לא שורדים, לפחות המנהיגים שלהם שמתרפקים על מנעמי השלטון. אתמול שמענו את ראש הממשלה לקראת הטיסה לוועידה הוא בכלל לא דיבר על משבר האקלים, רק על האופוזיציה, כי הוא הצליח לרדת אחרי 4 חודשים מתחת לאחוז החסימה מקום שמוכר לו ממערכות קודמות".



    0 תגובות