יש טעם להתענג

    עפר גדנקן No Comments on יש טעם להתענג

    קפה עלית מזמינה אתכם להתענג על רגעים קסומים במהלך היום עם קפה פלטינום

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשפותחים את היום עם הדף היומי , בעיצומה של פגישה חשובה אורגע אחרי שכל הילדים נרדמו-בכל זמן ובכל צורה בה אתם שותים את הקפה שלכם- רגע של קפה מהווה אתנחתא, נשימה עמוקה ואיסוף כוחות מחודשים שמאפשרים לכם לעצור את המרוץ ולאגור כוח להמשך היום.

    תבחרו להתענג ברגע המתאים שלכם, עם סדרת מוצרי פלטינום המכילה מגוון מוצרים שפותחו בקפידה, על מנת להתאים לכל אחד את מאפייני הטעם המועדפים עליו.

    סדרת קפה פלטינום של עלית כוללת שלושה סוגי קפה לחוויה מדויקת בכל רגע מחדש:

    פלטינום ברזיל– קפה מאוזן וארומטי, המיוצר מפולי ערביקה הגדלים בגבהים של מעל ל- 1000 מטר מעל פני הים באזור הגידול העיקרי לקפה בברזיל. פלטינום ברזיל 100% קפה ערביקה מברזיל להתענג על אתנחתא קסומה.

    פלטינום קלאסיק- פולי ערביקה הגדלים בתנאי קרקע ואקלים מיטביים לגידול קפה איכותי. תהליך קלייה ארוך ומיצוי ייחודי בטמפרטורות נמוכות במיוחד,  הערביקה נחשב לאיכותי ביותר מבין 130  זני קפה בשל הארומה והטעם המאוזן אשר תורמים לקבלת קפה עשיר בטעמים עם מלאות גבוהה ונגיעות בטעמי שוקולד ואגוזים בשילוב ארומה עשירה. פלטינום קלאסיק 100% קפה ערביקה בטעם עשיר וארומטי להתענג על יום נפלא.

    פלטינום אינטנס– מיוצר משילוב של פולים שמקורם באסיה ודרום אמריקה. הפולים עוברים עיבוד ללא שטיפה וייבוש בשמש. תפקיד האספרסו שמקורו בדרום אמריקה, להעשיר ולהדגיש את טעמי הקפה המאפיינים אספרסו חזק- פלטינום אינטנס מחוזק באספרסו להתענג על קפה חזק.

    אז אם בא לכם קפה ראשון של בוקר או קפה בעבודה, קלאסי מקורי או חזק אחרי השקיעה, תבחרו פלטינום, ותתענגו על הטעם.

    כשרות: בד"ץ העדה החרדית.



    0 תגובות