פינדרוס: "לממשלה הנוכחית יש אותם עקרונות של מלכות יוון"

    מהדורת הבוקר No Comments on פינדרוס: "לממשלה הנוכחית יש אותם עקרונות של מלכות יוון"

    ח"כ יצחק פינדרוס תוקף בשיחה עם 'קול חי': "המלחמה של היוונים לא הייתה על הגשמיות, אלא על הרוחניות. המאבק היום הוא בדיוק על הדבר הזה. זו ממשלה שמייצגת בדיוק את מה שיוון ייצגה. המלחמה היא על הכשרות והגיור וכל דבר שבקדושה. היא פועלת בדיוק כמו שיוון פעלה לפני 2500 שנה, אותם עקרונות"

    יצחק פינדרוס צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ יצחק פינדרוס שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס להתנהלות הממשלה ביחס לזן החדש של הקורונה: "אנחנו מבינים שיש איזו מוטציה חדשה ולא מרגישים שיש החלטות ברורות. ב-90 אחוז מהדברים הם לא עושים את מה שהם אמרו קודם", אומר פינדרוס.

    פינדרוס התייחס ליום האזכרה למרן הגראי"ל שטיינמן, שחל היום ואמר: "הרב שטיינמן היה תל תלפיות לכולם. אין מי שנכנס לבית הזה ולא ראה את החוכמה ואת הזוויות שלא שמת לב אליהם בכל שאלה והיה ניתוח מעמיק של כמעט כל נושא. היו תשובות ברורות וחדות והדבר הזה חסר לכולנו".

    פינדרוס השווה את הממשלה למלכות יוון העתיקה: "המלחמה של היוונים לא הייתה על הגשמיות, אלא על הרוחניות. המאבק היום הוא בדיוק על הדבר הזה. זו ממשלה שמייצגת בדיוק את מה שיוון ייצגה. המלחמה היא על הכשרות והגיור וכל דבר שבקדושה. היא פועלת בדיוק כמו שיוון פעלה לפני 2500 שנה, אותם עקרונות".

    הוא נשאל מדוע אין שיתוף פעולה עם הערבים בעניין מתווה הכותל: "אין למפלגות הערביות מה לומר בעניין הזה כרגע, אם זה יעבור לוועדת הפנים אנחנו נעשה הכל לשכנע את המפלגות הערביות לא לסייע לעניין הזה. אבל לעצרנו הרב מי שהיום דן בנושאי דת זה הוועדה לשירותי דת של יוליה מלינובסקי וזה קצת יותר בעייתי מוואליד טהאא".



    0 תגובות