שחק נא מאירים לכם את חג החנוכה

    עפר גדנקן No Comments on שחק נא מאירים לכם את חג החנוכה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עולם הפאזל רק מתעדכן מתחדש, ומשתדרג, ובמקרה שלנו ערב חנוכה, הבשורה היא הפאזלים החדשניים, המיוחדים והמאירים של 'שחק נא'. חגים הם זמן של פאזלים, ולקראת חג האור קבלו הפאזלים שיאירו לכם את חג החנוכה.

     

    אם עד היום עשיתם היכרות עם הפאזלים, והפאזלים  התלת ממדיים  שתופסים גם צורה ונפח, הפעם אנחנו רוצים לחשוף בפניכם את העולם המרתק של המוארים, אז אם טרם יצא לכם להתוודע אליהם, תתכוננו לחוויה מסוג אחר. חוויה של אור.

    לקראת חג האורים 'שחק נא' משיקה את הפאזלים החדשניים ביותר בעולם – פאזלים תלת ממד D3 מוארים כשמם כן הם – מוסיפים עוד ממד של אור לעולם של אתגר וחוויה. הם מעניקים חוויית יצירה ובנייה של ממש.

    מעבר להרכבת הפאזלים, הילדים, והמבוגרים יעמדו מול יצירה של הרכבה אמיתית, משהו שיאיר את החדר, את הבית, את הסלון, וזה סוד הקסם.

    הפאזלים זוהרים עם צבעים מרהיבים ומהווים תוספת אטרקציה משמעותית למשחק!

    בנוסף, 'שחק נא' מציעה את הפאזלים הזוהרים בחושך. הילד מפחד מהחושך, תקנו לו פאזל מואר, תיהנו מאתגר פתירת הפאזל, מיומנות של מוטוריקה, קשב ריכוז, חשיבה אמיתית, ובנוסף הנאה משפחתית.

    הפאזל התלת ממד הוא רעיון אדיר שכובש את הציבור והמכירות שלו לדמי חנוכה שוברות שיאים. אתם מוזמנים לפנק את הילד במשחק מקורי במיוחד – פאזל תלת ממד מאיר! לקנות את מגדל אייפל שרציתם לבקר בו, וכל היופי הזה הופך למנורה שמאירה לכם את החדר.

    דמויות, ואף חפצים מוארים הם עדות ליצירה שלכם. החיוך של הילד, האור על פניו, החיוך שלכם שהנה הצלחתם להרכיב מבנה מוכר וגם להאיר אותו – שווים הכל.

    זוהי חדוות היצירה, אור אמיתי. ומי שאחראי לכל האור הזה, היא חברת שחק נא. החברה היחידה בארץ שמשווקת את הפאזלים התלת ממד המאירים ואת הפאזלים הזוהרים והמוארים.

    לקראת חנוכה אתם מוזמנים להאיר לילדיכם וליקירכם את החג עם מתנה מקורית!

    חברת שחק נא מאחלת לכם חג חנוכה שמח, חג של אור ושמחה.

    את הפאזלים המוארים  אפשר להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הצעצועים.



    0 תגובות