שירת דבורה: מחול כמקצוע מניב וכאורח חיים

    חיה ספיר No Comments on שירת דבורה: מחול כמקצוע מניב וכאורח חיים

    ד"ר קרן בנין החלה את דרכה בעולם בו ניתן דגש חזק על תחרות והישגיות ללא ביטוי רוחני כלשהו | לאחר חזרתה בתשובה, בהוראת רבנים, הקימה את שיטת Bayla- עולם מחול יהודי מקצועי שזוכה להצלחה רבה

    צילום: elements envato
    12:00
    19.04.24
    יונתן שורק No Comments on "בשבילם הספרדים כמו אוויר": הרב אברהם יוסף תוקף את הבד"צים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישנן נשים שלומדות במשך שנים מקצועות מבוקשים אך בסופו של יום הן הולכות אחרי הלב שלהן ומנסות אפיקי הכנסה אחרים. ישנן אחרות שעובדות במקומות עבודה שלא מתאים להן, מרגישות מנוצלות, קשה להן אך העיקר להביא פרנסה הביתה ולגדל בית של תורה.

    הקורס שבו למדה חברתי שבה לחלוטין את דעתי משום שהוא מנפץ סטיגמות רבות. היא הוכשרה להיות מורה מקצועית למקצועות המחול שבזכותן היא שינתה ממש את אורח חייה, ולטובה. מאז, היא מרגישה נפלא, נראית משוחררת ואף מרגישה בריאה יותר מאי פעם ובנוסף היא פתחה עסק כהכנסה נוספת וממנו היא מתפרנסת היטב.

    בניגוד לתפיסה המקובלת לימוד המחול הינו רכישת מקצוע לכל דבר ועניין, רבות מהמשתתפות יוצאות לתחום באופן עצמאי. מהצד האחר זהו שימוש באמנות, יצירה ובכישורים שהקב"ה טבע בנו. חברתי מספרת בהנאה לא מוסתרת כי העסק מכניס לה סכום של 5 ספרות. ורק מההתלהבות שבקולה דיברה הרגשתי חייבת לשתף אתכן את קוראות אתר "קול חי".

    כמובן, שפיתוח כישורי המחול האירובי מחזק את מערכת החיסון, מרפא, מבריא משחרר ומפיג מתחים. כך, בפעילות שאת מתחברת אליה בכישורייך ובתחום העניין יאפשר לך להתפרנס ממנה ולהרוויח מכל העולמות.

    שיטת ביילה שסוחפת אלפי בנות ברחבי הארץ פיתחה הדרכה ייחודית המלווה בפיקוח תורני ומובלת על ידי המייסדת ד"ר קרן בנין שמשמשת כמפקחת במכון וינגייט בתוכנית לחרדיות. הדרכות ברוח השיטה מתקיימות בשידור חי ובמפגשים פרונטליים.

    ההדרכה הייחודית והקורס המושקע תלמד אותך כיצד להקים עסק משלך כמורה מקצועית למחול, לשמור על אורח חיים מותאם ובריא ואיך להגשים את החלום ולהתפרנס מתחום קרוב לליבך ומתאים לכישורייך, ועוד המון כלים מדהימים.

    התקשרו:035189000‏



    0 תגובות