בכיר בבנק לאומי: "נקדם תעסוקת חרדים בעבודה בבנק"

    אבי יעקב No Comments on בכיר בבנק לאומי: "נקדם תעסוקת חרדים בעבודה בבנק"

    הד"ר סאמר חאג' יחיא יו"ר הדירקטוריון של בנק לאומי ביקר במרכז כיוון בירושלים יחד עם משלחת בכירה מבנק לאומי | "אין ספק שהציבור החרדי מלא בטאלנטים, ועוסק רבות בפיתוח של כישורים ייחודיים, שלעיתים קשה למצוא ויש להם מקום בבנק" אמר

    שלומי כהן צילום: שלומי כהן
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דירקטוריון בנק לאומי, ד"ר סאמר חאג' יחיא הגיע לביקור במרכז ההכוון התעסוקתי לציבור החרדי בירושלים, ונפגש עם אישים בולטים במגזר החרדי בעיר. אל חאג' יחיא התלווה גם מנהל המגזרים בבנק לאומי ר' יצחק חסדיאל וצוות לשכתו. המשלחת הבכירה מלאומי התקבלה על ידי מנכ"ל קרן קמ"ח, מוטי פלדשטיין, ומנכ"ל מרכז כיוון ,יחיאל אמויאל.

    במהלך הסיור נפגשה המשלחת עם משתתפי קורס ייחודי להכשרת בנקאים ובנקאיות, הפועל בשיתוף פעולה עם בנק לאומי ועם מרכז כיוון, אשר בסיומו ישולבו בשורות הבנק כעובדים מן המניין. יו"ר הדירקטוריון שוחח עם המשתתפים על הביקוש לעובדים איכותיים בתחום הבנקאות, על השאיפות המקצועיות שלהם ועל החיבור הייחודי בין העולם הכלכלי לציבור החרדי.

    ד"ר חאג' יחיא אמר בסיור: "אנחנו רוצים לראות בבנק יותר עובדים ועובדות מכלל האוכלוסיות, בכל הדרגים", אמר למארחים ולמשתתפי הקורס. לדבריו, "כולם יודעים שמאוד קשה להשיג אנשי מקצוע איכותיים. אין ספק שהציבור החרדי מלא בטאלנטים. ציבור זה עוסק רבות בפיתוח של כישורים ייחודיים, שלעיתים קשה למצוא – ושיש להם מקום בבנק. לכן המתקבלים לעבודה בבנק, יהיו בזכות הכישורים והיכולות הגבוהות שלהם".

     

     



    0 תגובות