שינוי בחיים: איך נשנה את מידותינו הרעות?

    חיה ספיר No Comments on שינוי בחיים: איך נשנה את מידותינו הרעות?

    כל אחד ואחת מאיתנו רוצים לשנות את המידות הרעות שיש בנו, ושאיתם נולדנו, והשאלה היא איך לעשות את זה בפועל | בתכנית 'עניין משפחתי' עם רחל פסטג הסבירה רחל בולטון את העומק שבדברים, והבהירה את הדרכים בהם ניתן לשנות מידות והרגלים רעים | האזינו

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שבוע בתכנית 'עניין משפחתי' בהגשת רחל פסטג, עלתה לשידור רחל בולטון לשיחה משותפת. השתיים שוחחו על המידות הרעות שיש לכל אחד מאתנו, איך אנו מתייחסים אליהם, ומהי הדרך לשנות אותם.

    "כולנו נולדנו עם נפש בהמית, למשל אדם כעסן אומר לעצמו מה אני יכול לעשות, נולדתי עם מידת הכעס אז אני כועס, ככה ה' ברא אותי, מה הדרך שלו לשינוי?" שאלה פסטג. "בואו נתחיל קצת מהעומק" פתחה בולטון את ההסבר, "ברגע שאני מבינה שקנאה או כעס למשל, זה דבר רע, אני לומדת להסתיר את זה ממש כמו לשים מייקאפ, וככה להסתיר ולכסות את הנפש הבהמית, זה התהליך הטבעי שקורה" הסבירה.

    כשעמדנו בהר סיני, המשיכה בולטון: "הקדוש ברוך הוא אמר לכל אחד ואחת מאתנו את עשרת הדברות, שבהם בעצם כתוב, לא לרצוח ולא לגנוב וכו' והשם בא ואמר לנו לא לעשות את זה, כלומר לכל אחד מאתנו יש נפש בהמית שמסוגלת לעשות את זה ולכן קיבלנו אזהרה לא לעשות את זה, ובאנו לעולם הזה לעבוד על הטבע של המידות לשנות אותם, וזה תפקידנו בעולם" אמרה בולטון.

    לראיון המלא האזינו:

     



    0 תגובות