מעמד מרגש: במעונו של נשיא המועצת הוכרז על סמינר חדש לזכר הרבנית יעל ע"ה

    אבי יעקב No Comments on מעמד מרגש: במעונו של נשיא המועצת הוכרז על סמינר חדש לזכר הרבנית יעל ע"ה
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש בירושלים נערך מעמד מרגש ורב רושם במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום הכהן שליט"א, כנס יסוד להקמת סמינר בית יעקב "מעלות יעל" בבני ברק על שמה ולזכרה של הרבנית יעל כהן ע"ה אשת חבר למרן נשיא מועצת החכמים.

    במעמד השתתפו גדולי ראשי הישיבות ובניהם, הרב אברהם סאלים שליט"א ראש ישיבת מאור התורה, הרב בן ציון אטון שליט"א ראש ישיבת ראשית חכמה, הרב שמואל יונה ראש מוסדות מעלות קדושים, הרב יעקב כהן ר"י נזר התלמוד, והמנהל הרוחני של הסמינר הרב יחיאל יונה.

    במעמד הוכרז על הקמתו של הסמינר הנושא את שמה של הרבנית ע"ה והוא יעמוד תחת נשיאותו של מרן שליט"א, ובהכוונת הגאון הרב מסעוד בן שמעון שליט"א ראש ישיבת אור אליצור ורבה של בני ברק. בדברים שנשא מרן הגר"ש כהן במעמד שנערך במעונו ציין כי זהו יום שמחה על הקמת סמינר אשר בו יגדלו בדרך התורה והיראה מתוך צניעות וקדושה, מרן ציין בדבריו את הרוח הנושבת היום ברחובותינו, לצערנו כאשר רוחות זרות מנסות להיכנס בתוככי ביתנו וב"ה כשמקימים סמינר בהשקפה ובדרך הנכונה על מנת לגדל דורות של בנות צדיקות אשר כל שאיפתם הוא להקים בית של תורה עם אברכים יראי שמיים, זהו יום של שמחה.

    בדברים שנשא התייחס נשיא המועצת למצב בארץ הקודש ולמזימות השלטון ואמר: "בזמן שרוצים לעקור את התורה, התשובה שלנו זה ריבוי התורה, כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

    לאחר הכינוס במעונו של נשיא המועצת, נערך אמש בבני ברק מעמד פתיחת הסמינר "מעלות יעל" בראשות גדולי ישראל שליט"א ורבני הקהילות ובהשתתפות גדולי ישראל הגר"ש בעדני חבר מועצת חכמי התורה, הגר"מ בן שמעון ר"י אור אליצור ורבה של בני ברק, הגר"פ קורח ראש קהילת שערי ההלכה, הגר"צ פדידה ראש מוסדות אור גאון, הגר"ש יונה ראש מוסדות מעלות קדושים, הגר"ש לוי רבה של שכונת רמת אהרון ועוד עשרות רבני קהילות בעיר.

    רבני הקהילות הביעו את התרגשותם מהמעמד האדיר בו מתכנסים יחד גדולי ישראל ורבני הקהילות לפתיחת הסמינר וציינו כי ציבור בני התורה בעיר ב"ה הולך ומתרבה וזהו יום בשורה של ממש לבנות האברכים על הקמתו של סמינר ההולך ע"פ ההשקפה הצרופה כאשר מי שמנווט את הספינה הוא מרן ראש הישיבה הגר"ש כהן שליט"א ועימו הגר"ש בעדני, ורבה של בני ברק הגר"מ בן שמעון.



    0 תגובות