צפו במבצע המשטרתי: כך נעצרו 30 סוחרי נשק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו במבצע המשטרתי: כך נעצרו 30 סוחרי נשק

    צפו בתיעוד המבצעי: היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז המרכז הפעילה בשנה האחרונה סוכן סמוי בקרב המגזר הערבי בערי המשולש ובתום איסוף הראיות הנדרשות והתיעוד, עצרה הבוקר כ-30 תושבי העיר קאסם והרש"פ, בחשד להחזקה לא חוקית וסחר בכלי נשק וחומרים אסורים | צפו

    צילום: דוברות המשטרה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז מרכז ניהלה במהלך השנה האחרונה חקירה סמויה, במסגרתה הצליחה לגייס תושב המשולש כסוכן סמוי ולהפעילו באופן חשאי בקרב ערביי ישראל, תוך איסוף ראיות נגד עשרות תושבי המשולש והרשות הפלסטינית, בחשד להחזקה וסחר בכלי נשק בלתי חוקיים וחומרים אסורים מסוגים שונים בהם סחרו.

    כפי שכתבנו הבוקר, ראשיתה של הפרשיה הסמויה, עם גיוסו של בן המגזר הערבי לתפקיד מורכב כסוכן חשאי בשליחות משטרת ישראל, כאשר בתום איסוף הראיות הנדרשות, לרבות עסקאות מפוקחות שבוצעו ותועדו ע"י המשטרה באמצעים טכנולוגים מתקדמים, עברה החקירה הבוקר לשלב הגלוי, כשבלשי הימ"ר ולוחמי מג"ב עצרו את עשרות החשודים.

    בתוך כך, יחידת הסוכנים של ימ"ר מרכז ליוותה את הסוכן באופן סמוי לאורך תקופה ארוכה, במהלכה הצליח הסוכן לבצע עסקאות מתועדות של רכישת עשרות כלי נשק וחומרים אסורים, ובכלל זה אקדחים, כלי נשק ארוכי קנה וחומרים מסוגים שונים בהיקף עצום. בנוסף תפסה המשטרה כלי רכב שברשות החשודים, במסגרת הליך חילוט.

    כאמור, וכפי שאפשר לצפות בסרטון, בשעות הבוקר יצאו עשרות בלשים ולוחמי מג"ב אל העיר קאסם ועצרו את החשודים, שהובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של מחוז מרכז ובהמשך היום יובאו בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, לדיון בבימ"ש השלום ראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרם.



    0 תגובות