אמש: תיעוד מהילולת רבי שלום שרעבי בראש העין

    אבי יעקב No Comments on אמש: תיעוד מהילולת רבי שלום שרעבי בראש העין

    ברוב פאר והדר נחגגה אמש בראש העין ההילולא השנתית לרגל יומא דהילולא רבה של גדול המקובלים מרן הרש"ש הקדוש זיע"א | גדולי הרבנים והמקובלים השתתפו במעמד ההילולא, בליווי תזמורת וסביב שולחנות ערוכים כיד המלך | תיעוד

    צילום אבי את אבי צילום: צילום אבי את אבי
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמדי שנה גם השנה נערך מעמד ההילולא המסורתית של מוסדות התורה והחסד 'מאורות הרש"ש' וארגון 'המאורות', בראשות הגאון רבי יהורם יפת שליט"א, אשר נערך לרגל יום הילולת גדול המקובלים בדורות האחרונים ומייסד תורת הכוונות על פי האר"י ז"ל – מרן הרש"ש, רבי שלום שרעבי זיע"א אשר היה מגדולי וענקי הרוח שהעמידה גולת תימן.
     
    מעמד ההילולא המסורתית, נערך אמש ביום שני ח' שבט באולמי אוורסט המפוארים בעיר ראש העין, כאשר כ-500 איש מילאו את האולם, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך. את הערב הנעים הזמר ציון גולן ותזמורתו בשירי הקודש של רבינו שלום שבזי זיע"א מגדולי הדורות בתימן. בפתיחת ההילולא, נערך מעמד מרגש של סיום הש"ס נערך לרגל ההילולא המסורתית, ע"י הגאון רבי מתניה מנחם רענן שליט"א, רב קהילת חניכי הישיבות בעיר רכסים ומרבני הארגון, ואשר אף בירך את כל ידידי ושותפי המוסדות. 
    לאחר מכן הוזמן לשאת דברים סגן ראש עיריית ראש העין, ר' מיכאל מלמד, ובהתרגשות גדולה בירך את ראש המוסדות על כך שניאות להפיק את ההילולא השנתית בשנה זו בעיר ראש העין. אחריו נשא דברים ראש עיריית ראש העין מר שלום בן משה, שבהתרגשות גדולה הביע את התפעלותו מפעילויות המוסדות בקרב בני קהילות תימן בראש העין ומחוצה לה. לאחר מכן הוזמן לשאת דברים חה"כ הרב מיכאל מלכיאלי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, שבדברים חמים בירך את פעילות המוסדות והעומד בראשה הגר"י יפת, אשר מוסדותיו נקראים על שמו של הרש"ש הקדוש. בשיאו של המעמד נשא דברים ראש המוסדות הגר"י יפת, אשר בדבריו הרחיב על מעלת יום הילולת הרש"ש הקדוש, ועל הישועות שאנו רואים למעלה מדרך הטבע יום יום, שעה שעה, לאחר מכן חתם את שורת הנואמים הגאון המקובל הגר"א עפג'ין שליט"א ראש מוסדות אמת ושלום.
    כמו כן, נטלו חלק בין היתר במעמד הגדול, מרנן ורבנן הרבנים הגאונים, הגר"י אושרי, הגר"י הינדי, הגר"ר אהרן, הגר"י בסיס, הגר"י אדואר, הגר"א עוזירי, הגר"א רמתי, הגר"ד עוזאני, הגר"צ רענן, הגר"מ ברזילי, הגר"א ברזילי, הגר"ג גיאת, הגר"י כהן, הגר"פ כפרי, הרב נחמיה בלושטיין – מנהל מגזר החרדי גוש דן בקופ"ח כללית, הרב אביב סעידי – מנכ"ל עמותת משכן שילה, הרב ששון טרבלסי – חבר הנהלת מוסדות כיסא רחמים, ויו"ר מועצה הדתית בכפר סבא, ועוד רבנים חשובים ואישי ציבור נכבדים. קטע מרגש נרשם באירוע כאשר הוקרן על גבי מסכי הענק, הגאון הגדול רבי יפת טיירי שליט"א, אשר בדברים חמים הביע התנצלותו על כך שנבצר ממנו להשתתף במעמד עקב מצבו הבריאותי, ובירך כי כל התומכים והמסייעים למוסדותינו הקדו', יעשה וירוויח ויצליח.


    0 תגובות