מכבי פארם מציגה: משלוח תרופות עד הבית לכלל חברי מכבי

    עפר גדנקן No Comments on מכבי פארם מציגה: משלוח תרופות עד הבית לכלל חברי מכבי

    השירות החדש מהווה בשורה משמעותית עבור חברי מכבי, משפר את חוויית השירות, מקטין את הבירוקרטיה ומאפשר לקהלי יעד חדשים להנות ממכבי פארם # דורית אפלר מנהלת מכבי פארם: "המטרה שלנו היא להנגיש את כלל השירותים הרפואיים עד לבית או במרחק הליכה מהבית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה של ממש לכלל חברי מכבי שירותי בריאות. מכבי פארם, רשת בתי המרקחת של מכבי, הרחיבה את שירות משלוח התרופות עד הבית לכלל חברי מכבי באמצעות הזמנת מוצרים און ליין באתר מכבי.

    השירות החדש מהווה בשורה משמעותית עבור חברי מכבי, משפר בצורה משמעותית את חוויית השירות, מקטין את הבירוקרטיה ומאפשר לקהלי יעד חדשים להנות ממכבי פארם.

    העלות של משלוח תרופות עד לבית לחברי מכבי הינה 35 ₪. חברי מכבי זהב ומכבי שלי זכאים ל50% אחוז הנחה מעלות המשלוח (17.5 ₪) ברכישה של תרופות וציוד במרשם. קיימת גם זכאות למשלוח חינם לחברי מכבי מעל גיל 75 – ברכישה של תרופות וציוד במרשם אחת לרבעון וכן לחברים שרכשו מוצרים מעל 150 ₪ למעט תרופות וציוד במרשם. החיוב על רכישת התרופות יבוצע באמצעות הוראת הקבע של החבר המוגדרת במערכות מכבי. רק חבר שיש לו הוראת קבע במכבי יוכל לקבל את השירות.

    למכבי פארם למעלה מ-115 בתי מרקחת ברחבי הארץ ובכדי לחסוך זמן יקר וטרחה, ניתן להזמין און ליין כל תרופה וציוד במרשם, תרופות ותכשירים ללא מרשם וכן מגוון מוצרי בריאות נוספים ממכבי פארם ולקבל את הזמנתכם עד לבית תוך 2 ימי עסקים.

    דורית אפלר מנהלת מכבי פארם: "מדובר במהפכה של ממש בתחום רכישת התרופות. למעשה, הרחבנו את השירות של משלוח תרופות לכלל חברי מכבי, מתוך תפיסת עולם של מכבי להנגיש את כלל השירותים הרפואיים עד לבית או במרחק הליכה מהבית. אני רוצה להודות לשותפים הרבים שלנו בחטיבת התפעול, חטיבת הכספים, חטיבת הבריאות, אגף שירות ושיווק, אגף מערכות מידע ושב"ן, שבעבודה משותפת הצלחנו להביא את הבשורה החשובה לכלל חברי מכבי שירותי בריאות".



    0 תגובות