חדשנות בינלאומית בחדרי הלידה החכמים של שיבא

    עפר גדנקן No Comments on חדשנות בינלאומית בחדרי הלידה החכמים של שיבא

    חדש: תאורה, מוזיקה, אווירה והדרכות לפי בחירה אישית.

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיבא הופכים את הלידה לחוויה טובה ורגועה יותר עם חדרים חכמים המצוידים במיטב הטכנולוגיות החדשניות המאפשרות לבחור לצפות בתכנים מרגיעים המשלבים אלמנטים של טבע, להאזין לפלייליסטים של מוזיקה בסגנונות שונים, להתאים את עצמת וסגנון התאורה בחדר ואף לצפות בהדרכות מקצועיות שונות המסייעות לתהליך הלידה.

     קרולין חשין – מנהלת אגף שיווק ושירות בשיבא מספרת על המהלך הייחודי והחדשני: "שיבא מוביל עם מענה רפואי מקצועי מוביל בישראל ואף דורג בשנים האחרונות שוב ושוב ברשימת עשרת בתי החולים הטובים בעולם! גם בתחום הנשים מתהדר בית החולים  לנשים ויולדות בשיבא עם טיפולים רפואיים ברמה בינלאומית, עם צוות רפואי עתיר ניסיון ועם אפשרות למענה לכל סיטואציה רפואית. מתוך תפיסה מקצועית ובהנחה שגם לרוגע, שלווה ונינוחות ישנה השפעה על תהליך הלידה, יצרנו את חדרי הלידה החכמים כאן והשקענו בהם משאבים רבים. טובת היולדת עומדת למול עיננו ואנו בטוחים שהדבר יהיה לתועלת וישדרג באופן משמעותי את חוויית הלידה".

    שירה מנדלבוים – מנהלת שיווק יולדות שניהלה את פרויקט החדרים החכמים: מגוון התכנים העומדים בפני כל יולדת הוא רחב ומציע מגוון אווירות הכוללות וידאו, סאונד ותאורה מרגיעה. ישנן גם הדרכות התורמות לקידום והקלה על תהליך הלידה והן כוללות: הדרכת נשימות, דמיון מודרך, תרגולי מיינדפולנס ועוד. הנשים שילדו בחדרי הלידה החכמים מדווחות על לידה רגועה וקלה יותר ואין ספק שהאפשרות המדהימה הזו של לידה בחדר חכם מהווה בשורה של ממש בעולם הלידה, ולכן אנחנו בשיבא עובדים כעת בכדי להפוך את כל חדרי הלידה שלנו לחכמים בכדי לאפשר לכמה שיותר נשים ליהנות מהחוויה החדשנית והייחודית הזו.".

    בנוסף לחדרי הלידה החכמים כל יולדת יכולה לבחור להשתמש בגז צחוק ולקבל טיפולים פארא רפואיים כמו דיקור סיני, רפלקסולוגיה ועוד ללא תשלום, שגם הם מסייעים לתהליך הלידה.

    בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא מוצעות ליולדות שומרות מצוות ארוחות כשרות למהדרין, תנאים לשמירת שבת כהלכתה, מענה הלכתי שוטף, פתרונות הלנה למלווים בשבת ואף מתאמת קהילה זמינה באופן אישי לכל פניה. ניתן ליצור קשר עם הגברת יעל קרישבסקי במס' טלפון: 052-666-7991



    0 תגובות