הדיין הרב אקסלורד: "עדיף לתת נישואין אזרחיים לגויים מאשר שיכנסו הרפורמים"

    איתי גדסי No Comments on הדיין הרב אקסלורד: "עדיף לתת נישואין אזרחיים לגויים מאשר שיכנסו הרפורמים"

    הדיין הרב גדליה אקסלורד בשיחה נרחבת ומיוחדת ל"מהדורה המרכזית" מספר על הסכנה בגיורים כעת, "יש כמאה אלף איש גיורים מזויפים שהולכים ומחתנים אותם תחת החותמת של הרבנות" ומבהיר, "עדיף לתת לגויים הללו להתחתן בנישואין אזרחיים, מאשר שיהיה לחץ ואז יכנסו הרפורמים ויחתנו כאנשי דת את אותם מסורבים"

    צילום: Elements envato
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדיין הרב גדליה אקסלרוד בראיון הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי והתייחס ליוזמה של חלקים בקואליציה לנישואין אזרחיים בקונסוליות הזרות בישראל: "מזווית ראייה שלי כדיין נראה מכיוון שהביאו חצי מיליון גויים הנה ויהיו עוד קרובי משפחה וילדים, חוק הבן וחוק הנכד יש לנו חמש מיליון גויים בישראל. הם קוראים לזה "זיקה ליהדות", עדיף נישואין אזרחיים בקונסוליות מאשר שרפורמים יוכלו לגייר".

    הרב הסביר את הסכנה ללא פיתרון לנישואין לגויים, "אם מביאים הנה מאות אלפי גויים המדינה צריכה לתת להם פתרונות להתחתן, אז מצד אחד עושים לחץ על הרבנים, אז הנציגים של אריק שרון אז אמר שמוציאים את עניין הגירות מהרבנות הראשית. אחד מהרבנות הראשית אמר שכל שנה מגיירים 1300 איש. זו רמה כמו ביטחון המדינה כי כך נכנסים למדינת ישראל. לכן כל הגיור תחת משרד ראש הממשלה".

    הרב הוסיף, "כל הגרים שהם מתקרבים למאה אלף איש הם כולם גרים מזוייפים. טוב מאוד הכנס בבניני האומה נתניהו תמיכה ברבנות הראשית, אבל אם לא יתנו לגויים מרוסיה להתחתן תהיה מלחמה על זה, ואז הרפורמים יבואו לחתן את הגויים האלו הנישואין דתיים רפורמים וזה הורס את החינוך היסודי של המדינה, כי הנערים והנערות החילונים שלא יודעים כלום יודעים שעניין הדת זה של הרבנים, אבל עם הרפורמים הם לא ידעו מה זה יום כיפור וכל שאר המצוות החשובות".

     



    0 תגובות