לאחר תקופה קשה: מורי הדרך חוזרים לעבודה

    קובי פינקלר No Comments on לאחר תקופה קשה: מורי הדרך חוזרים לעבודה

    משרד התיירות יתקצב סיורים מודרכים לקהל הרחב בעלות כוללת של 25 מיליון שקלים ועשרות אלפי סיורים יתבצעו ברחבי הארץ באמצעות רשות הטבע והגנים | שר התיירות יואל רזבוזוב: "לאחר שנתיים מאתגרות עבור תעשיית התיירות, יש לנו פה הזדמנות גדולה לסייע למורי דרך וגם סוף סוף לצאת מהזום"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להחלטת הממשלה לסיוע לתעשיית התיירות, בה נקבע כי משרד התיירות יתקצב סיורים מודרכים לקהל הרחב בעלות כוללת של 25 מיליון שקליםעשרות אלפי סיורים יתבצעו ברחבי הארץ, באמצעות רשות הטבע והגנים, באתרי רט"ג ובערים השונות.

    בתוך כך, כ-1,800 מורי דרך נענו, עד כה, לקול קורא להשתתף בפרויקט. במשרד התיירות אומרים כי עדיין ניתן להצטרף על ידי פניה לרט"ג הסיורים יוצעו בקרוב גם בשפות: אנגלית, רוסית, ספרדית וערבית.

    שר התיירות יואל רזבוזוב: "לאחר שנתיים מאתגרות עבור תעשיית התיירות, יש לנו פה הזדמנות גדולה לסייע למורי דרך וגם סוף סוף לצאת מהזום, לחזור לשפיות, לקחת את המשפחה והחברים ללא עלות, וליהנות מסיורים מודרכים בערים ובאתרי הטבע. אז קחו מורה דרך וצאו לטייל" דברי רזבזוב.

    גנית פלג, יו"ר אגודת מורי הדרך בישראל : "התוכנית שיוצאת היום תאפשר למורי הדרך לעבוד לאחר שנתיים בהן התיירות הופסקה בגלל מגפת הקורונה. לכן אני קוראת לציבור לצאת ולטייל בהדרכת מורה דרך מורשה. חשוב לי שכל מי שנרשם לסיורים האלה יידע: הסיור הוא לא רק חוויה אלא גם מצווה כלפי מורי הדרך והלוואי שהיו כמה שיותר סיורים כדי שיועסקו עוד מורי דרך".



    0 תגובות