צעד הגון: הגנים שהחזירו להורים כסף על ימי בידוד

    איתי גדסי No Comments on צעד הגון: הגנים שהחזירו להורים כסף על ימי בידוד

    בגל האומיקרון הורים רבים נאלצו להישאר עם ילדיהם בבית עקב הידבקותם בנגיף, ובימים אלו החליטו במועצת אפרת לבוא לקראת ההורים, ובצעד הוגן להחזיר להם את כספם על הימים בהם הגן לא היה פעיל | האם עוד גנים ילכו בעקבותיהם?

    צילום: Moshe Shai/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך גל האומיקרון, כמעט ולא היה הורה לילדים שלא חווה ימי בידוד כשבזה אחר זה נכנסו גנים שלמים של ילדים מתחת לגיל חמש לבידוד. עתה בחרו מתנ"ס אפרת והמועצה לפעול בהגינות כלפי ההורים, ולהחזיר להם כסף על הימים בהם הגן לא היה פעיל.

    בתחילת חודש פברואר קיבלו ההורים של ילדי הגנים באפרת הודעה כי המתנ"ס מקזז את הימים בהם הגנים או הצהרונים היו סגורים ומחשב את הקיזוז בסכום שיגבה בתחילת החודש, כשבסה"כ זוכו למעלה מ- 450 משפחות והמתנ"ס החזיר להורים סכום של כ200,000 ₪.

    בימים אלה נערכת בדיקה נוספת כי לא פוספסה אף משפחה מול ההחזרים המגיעים לה, ואם תמצא כזו היא תזכה לקיזוז בחודש הבא.

    מנהל המתנ"ס יצחק בדנר הסביר: "במהלך ינואר הצטברו ימים ארוכים שבהם הגנים או הצהרונים היו סגורים, לפעמים גם ממש רגע לפני פתיחתם ואפילו אחרי שכבר הזמנו אוכל נאלצנו לסגור. יחד עם זאת אנחנו חלק מהחברה, ההורים הם השכנים שלנו וגם לנו יש ילדים שחוו בידוד" אמר בדנר.

    "אי לכך" הוסיף המנהל: "החלטנו להתחשב בהורים ולמצוא את הדרך לספוג את העלויות. אנחנו מאמינים שזה עוזר להורים שפתאום מוציאים כמה מאות שקלים פחות החודש, זה עוזר להם לדעת שאנחנו לא מתעלמים מהקשיים ושאכפת לנו" סיכם בדנר.

    ראש המועצה עודד רביבי אמר: "ההחלטה של המתנ"ס היא סולידיריות חברתית וראש גדול, היא בונה אמון עם ההורים כלפי המערכת שבא לידי ביטוי גם כלפי הצוות המקצועי בגנים וגם כלפי ההנהלה. הסכומים הם כמה מאות שקלים אבל הם גם מסר חשוב של אכפתיות" דברי ראש מועצת אפרת.



    0 תגובות