ממונה וועדה הקרואה בטבריה: "עתודות הקרקע נגמרות. רבים על שטחים"

    אבי יעקב No Comments on ממונה וועדה הקרואה בטבריה: "עתודות הקרקע נגמרות. רבים על שטחים"

    יו"ר הוועדה הממונה בטבריה, בועז יוסף לגדסי ופרידמן ב"שטח נדל"ני": "בניגוד לשלטון הקודם אנחנו מעודדים את כולם להגיע לטבריה. שר השיכון ביקר אצלנו עם כל צוות משרדו בשבוע שעבר, והראנו לו את המסוכנות של בניני העיר ברעידת אדמה.

    צילום: David Cohen/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בועז יוסף יו"ר הועדה הקרואה הממונה על העיר טבריה לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"שטח נדל"ני": "הוועדה התחילה את התפקיד שלה לפני כשנתיים. קודם לכן היה ראש עיר שנבחר על טיקט של החרדים אשמים בהכל, בלכלוך ובמצוקה העירונית והוא המשיך ככה גם אחרי שהוא נבחר, במקום לעבוד".

    "בניגוד אליו" הוסיף יוסף והדגיש "בניגוד לשלטון הקודם אנחנו מעודדים את כולם להגיע לטבריה. בשנה וחצי האחרונות הנדל"ן בטבריה בהמראה, ומחירי הדירות עלו במאות אלפי שקלים. בעבר לא הסתכלו על שלד של בית מלון שהיה כאן שלושים שנה והיום רבים עליו, עתודות הקרקע נגמרות ומחירי הדירות והקרקעות מזנקים".

    "היה מחיר למשתכן וזה הסתיים. יש לנו אלפיים יח"ד המשווקות במושבה. תמ"א 38 היא כפונקציה של כדאיות כלכלית, ולכן אנחנו ממליצים על פינוי בינוי. שר השיכון ביקר אצלנו עם כל צוות משרדו בשבוע שעבר, והראנו לו את המסוכנות של בניני העיר ברעידת אדמה. והראינו לנו שיש אפשרות לפינוי בינוי עם קרקע משלימה לידי רשות מקרקעי ישראל".

    לדבריו, "השר אמר, כי יבדוק את הרעיונות שלנו ואת ההיתכנות שלהם. בשנה הקרובה צפויים כ 3000 דירות שיאוכלסו, ועוד 2000 שישווקו בהמשך השנה. לצד ההתמודדות של היזמים עם הכנת הבניינים לרעידות אדמה".



    0 תגובות