מפעים: נכד השייח' שמסיים מסכת לע"נ הגר"ח זצוק"ל

    נתי קאליש No Comments on מפעים: נכד השייח' שמסיים מסכת לע"נ הגר"ח זצוק"ל

    נכד יהודי של שייח' מוסלמי זכה להתברך מפי מרן הגר"ח קנייבסקי במעונו לרגל בר המצווה שלו, וכעת עם פטירת מרן הוא קיבל על על עצמו לעשות סיום על מסכת עד ה'שלושים' | חַיִּים שָׁאַל מִמְּךָ

    בן הניצוה מתברך אצל מרן זיע"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב' היא בת לאם יהודייה ובת לשייח' מוסלמי שבמשך שנים ארוכות היה המואזין הראשי בהר הבית. אביה הכריח אותה להינשא לבן דודה המוסלמי שממנו סבלה קשות אך משאלתו לא עלתה בידו וכמה ימים לפני כן חולצה ב' בדרך נס על ידי אנשי יד לאחים. היא הקימה בית כשר ונאמן בישראל וכל ילדיה לומדים במוסדות תורניים ומרווים אותה רוב נחת יהודי.

    לפני כשלוש שנים, עת הגיעה בנה אלחנן (שם בדוי) לעול מצוות, ביקש להתברך אצל מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל במעונו. ב'יד לאחים' מיהרו כמובן לטפל בבקשה ותוך ימים אחדים זכו ראשי הארגון להיכנס עם בר המצווה למעונו של מרן שקיבלו בחמימות ובירכו בברכה והצלחה.

    עתה, בעקבות הסתלקות מרן הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל לשמי רום קיבל על עצמו אלחנן לסיים לימוד בעיון של מסכת משניות לעילוי נשמתו עד ל'שלושים'. "זכיתי בזכות מיוחדת לקבל את ברכתו, ואני מרגיש בר מזל של ממש", אמר השבוע לאמו ולחונך המלווה אותו בלימוד. "הברכה הזו מלווה אותי בכל יום ומדרבנת אותי לרצות להיות יהודי טוב יותר". 

     



    0 תגובות