תיעוד: האדמו"ר מקרעטשניף בקברי צדיקים בפולין והונגריה

    נתי קאליש No Comments on תיעוד: האדמו"ר מקרעטשניף בקברי צדיקים בפולין והונגריה

    כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת שליט"א טס למסע קצר עם חסידיו לציון הרבי ר' אלימלך בליז'ענסק ולקברי צדיקים בפולין והונגריה | גלריה

    מהנעשה והנשמע בחצה"ק קרעטשניף ק"ג. צילום: מהנעשה והנשמע בחצה"ק קרעטשניף ק"ג.
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעות אחה"צ של יום שלישי כ"ו אדר ב' תשפ"ב יצא כ"ק האדמו"ר שליט"א מארה"ק לקראקא שבפולין יחד עם מנין מחסידיו שהצטרפו למסע. מקראקא נסעו לליזענסק ושם לנו את לינת הלילה, למחרת יום רביעי הם התפללו שחרית בביהמ"ד בבניין ההכנסת אורחים, ופקדו את ציונו של הרבי ר' אלימלך זיע"א, כשבכניסה לציון הפריש האדמו"ר צדקה לטובת נשמת הרבי ר' אלימלך, וגם הדליק קנדלברה של נרות.
    בעת התפילה בציון הק' אמרו את התפילה קודם התפילה של הרבי ר' אלימלך והתחילו את ספר התהילים, לאחמ"כ אמר האדמו"ר את סדר ה'מענה לשון' ועשה 7 הקפות סביב המציבה, וקרא קוויטלאך משך זמן ארוך והתפלל לישועת הכלל והפרט בתפילה חרישית.
    לאחר 3 שעות תפילה בציון יצאו ללאנצעט שם פקדו את ציונו של רבי נפתלי מראפשיץ זיע"א, זקינו של האדמו"ר, שם המשיכו לומר תהילים, ופקדו את קברו של אב"ד לאנצעט, לאחמ"כ נסעו לדינוב שם פקדו את ציונו של ה'בני יששכר' זיע"א. משם המשיכו לרימנוב ופקדו את הציון של הרבי ר' מענדל'י מרימנוב זיע"א.
    משם יצאו וחצו את גבול פולין והגיעו לעיר איהעל שבהונגריה, והתפללו תפילת מעריב ופקדו את ציונו של ה'ישמח משה' זיע"א, ונסעו לקרעסטיר לציונו הק' של ר' ישעי'ה בר' משה מקרעסטיר ואמרו פרקי תהילים. התרגשות מיוחדת הייתה כשאמרו כל הקהל יחד 'נשמת כל חי' ברגש מיוחד ובהשתפכות הנפש.


    0 תגובות