"אם אין לנו זכות על השטחים – אין לנו זכות על תל אביב"

    אייל ראובן No Comments on "אם אין לנו זכות על השטחים – אין לנו זכות על תל אביב"

    ברקע גל הטרור המתמשך, שוחח הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי" עם מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני על המצב הביטחוני, ועל הראייה ההיסטורית של יהודה ושומרון | דילמוני: "אם אין ליהודים זכות קיום בחברון אין להם גם זכות קיום בתל אביב"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע גל הטרור האכזרי שפוקד את ישראל בשבועות האחרונים, שוחח הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי" עם מנכ"ל מועצת יש"ע יגאל דילמוני ששטח בפניו את זווית הראייה שלו להתיישבות היהודית ברחבי יהודה ושומרון בצל הטרור הערבי.

    הרב רוטנברג פתח את הריאיון בשאלה: "אנחנו בתקופה ביטחונית לא הכי פשוטה. רק ביום שישי האחרון ראינו את הפיגוע באריאל בו נרצח המאבטח בכניסה ליישוב. למרות שמרבית הפיגועים בגל הנוכחי היו בתוך שטח ישראל, אתם תמיד בחוד החנית, ורציתי לשאול, איך ההתמודדות היום יומית שלכם בסיטואציה הזו?" שאל הרב רוטנברג.

    "יש כמה מישורים שאנחנו מתנהלים בהם" אמר דילמוני, "ראשית, לאור המצב צריך לחדד את הערנות והדריכות, ואני בדיוק אחרי ישיבה עם הקב"ט בנושא, כמו בהתכוננות למחמה צריך להתכונן לכל תרחיש. זה שאנחנו פה זה מתוך תחושת שליחות היסטורית עבור כל העם היהודי, ואמונה גדולה בהיסטוריה היהודית במקום" הסביר דילמוני.

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות