השר בר לב חשף סוד צבאי וטען כי "לא היו נרצחים בחודש האחרון"

    איתי גדסי 2 Comment on השר בר לב חשף סוד צבאי וטען כי "לא היו נרצחים בחודש האחרון"

    בריאיון שהתקיים עמו הבוקר, חשף בטעות השר לביטחון פנים פרט צבאי חסוי – שהותר לפרסום מיד לאחר דבריו ובנוסף טען כי בחודש האחרון לא היו נרצחים בפיגועים

    Knesset Member Omer Bar Lev speaks during a protest to show their support to the four 18-year-old women Gali Nishri, Omer Saria, Mor Lidani, and Mika Kliger outside the the High Court of Justice during a hearing to allow women to be included in "sorting days" to test potential inductees for all combat units on November 09, 2020 in Jerusalem. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** גיוס לצה"ל חיילות מבדקים וגיבושים ליחידות שדה מיוחדות של צה"ל עמר בר לב צילום: Hadas Parush/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבוכה נוספת לשר הבט"פ: בריאיון הבוקר (שלישי) ל'כאן חדשות' חשף בטעות השר לביטחון פנים, עמר בר לב פרט צבאי חסוי ובנוסף טען כי בחודש האחרון לא היו נרצחים בפיגועים.

    בר לב חשף בריאיון את מקום נפילתו של פקודו בסיירת מטכ"ל, ברק שרעבי שנהרג בשנת 1984 בסוריה. "ברק שרעבי נהרג אי שם עמוק בשטח סוריה", אמר בר לב. מדובר בפרט שהיה חסוי, אך לאחר דבריו בר לב הותר לפרסום ע"י הצנזורה הצבאית.

    בנוסף, אמר בר לב בריאיון, כי "המשטרה פעלה בתבונה ובגמישות רבה בסיטואציה הרגישה הזאת. בחודש האחרון לא היו נרצחים, בחודש שלפניו היו פיגועים קשים והמשטרה מצאה את עצמה חוצצת בגופה בין אותם טרוריסטים לאזרחי המדינה".

    דבריו של בר לב עוררו סערה וגל של תגובות וטענות לאי כשירותו לתפקיד אותו הוא ממלא.

    ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "במדינה מתוקנת הצנזורה היתה צריכה לצנזר את השר ברלב מתפקידו: שמאלן קיצוני, סנילי, חושף סודות מדינה, פוגע במשפחות שכולות, נכנע לטרור- הביתה".

    יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיב: "מבקש להזכיר לשר ברלב שהפיגוע שהתרחש בתל אביב בו נרצחו שלושה ישראלים התרחש בחודש האחרון, בחודש הרמדאן. או שהשר ברלב שכח מהפיגוע בתל אביב, או שהוא מעולם לא זכר אותו בגלל כל מיני כשלים אליהם נחשפנו בתפקודו של השר.

    "השר בר לב, תפסיק להנדס תודעתו של עם ישראל, ותתפטר מתפקידך כי אתה לא ראוי להיות בתפקיד זה, ויפה שעה אחת קודם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עצם זה שבממשלה לא מטפלים בבעיות כגון אלו מראה שזו ממשלה חלשה

    2. 1

      מה שמאפיין את הממשלה הכושלת הזאת, היא הטפשות המופלגת. אין צריך לומר לפיד, שגודל שחצנותו גודל טפשותו, ואין יום שאינו גורם לתקלים כל שהם, אם היה מי שחושב שלפיד מעולם לא הוכיח יכולת בשום תחום, לפחות בדיבורים, אבל מתברר שגם זה רחוק… אבל כנראה שזו מחלה מדבקת המאפיינת את כל הממשה.
      יש מושג בסיסי שנקרא דיפלומטיה. וכמה שוטה עומר בר לב, שגם אם הוא חושב למשל שיש בעיה באלימות המתנחלים [דבר מקומם לכשעצמו, להשוות נסיון להרתיע רוצחים ואויבים, לרוצחים עצמם], אבל מי הולך לספר זאת לעולם?