ההלם בחברה החרדית: מאות פניות לקו הסיוע של עזר מציון

    בנצי לייזרוביץ' ואיתי גדסי No Comments on ההלם בחברה החרדית: מאות פניות לקו הסיוע של עזר מציון

    לאחר הפיגוע הרצחני באלעד: מאות פניות הלילה לקו החירום לסיוע נפשי של עמותת עזר מציון

    צילום: פיקסביי
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עמותת עזר מציון פתחה אמש (חמישי) קו חירום לסיוע נפשי בעקבות הפיגוע באלעד. במהלך הלילה הוצף קו החירום במאות פניות של אזרחים שהתמודדו עם חרדות ולחץ נפשי בעקבות הפיגוע.

    הקו ממשיך לפעול והוא מאויש ע"י אנשי המקצוע של האגף לבריאות הנפש של עמותת עזר מציון. הקו ימשיך לפעול ככל שיידרש.

    מנהלת האגף לבריאות הנפש בעמותת עזר מציון מרב לוי: "מדובר בפיגוע שני תוך זמן קצר שפוגע בלב החברה החרדית. חשוב להדגיש, שקיימת משמעות קריטית לפניה לסיוע מוקדם ככל האפשר- ועל כן חשוב שכל מי שחש מצוקה או חרדה שיפנה ויקבל מענה מאנשי המקצוע שלנו שמכירים מקרוב את החברה החרדית".

    מספר קו הייעוץ- 1800-808-100

    ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר לפרסום שמות הנרצחים בפיגוע הרצחני: "יונתן חבקוק, בועז גול ואורן בן יפתח זכרונם לברכה, שנרצחו אתמול בפיגוע האכזרי באלעד, הותירו אחריהם 16 ילדים יתומים.

    "אויבינו יצאו למסע רצח כנגד יהודים באשר הם. מטרתם לשבור את רוחנו; הם ייכשלו. אנחנו נשים ידינו על המחבלים ועל סביבתם התומכת, והם ישלמו את המחיר. אני מוסר את תנחומיי מעומק ליבי למשפחות הנרצחים. יהי זכרם ברוך".

    נשיא המדינה, יצחק הרצוג כתב: "התקשרתי בבוקר של יגון קודר לראש עיריית אלעד ישראל פרוש לנחם ולחזק אותו ואת תושביו. שלושה אבות שנרצחו אמש באכזריות תהומית על ידי מחבלים בני עוולה שנרדפם ונשיגם ונשיב להם ולשולחיהם כגמולם. חיבוק למשפחות הדואבות ולפצועים".

    מהמרכז הרפואי שיבא נמסר הבוקר כי מצבו של הפצוע מהפיגוע אמש ממשיך להיות קשה ויציב. הוא מורדם ומונשם ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי.



    0 תגובות