המשטרה יוצאת במבצע נרחב נגד שבחי"ם והמסייעים להם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה יוצאת במבצע נרחב נגד שבחי"ם והמסייעים להם

    בעקבות הפיגועים האחרונים משטרת ישראל מעלה הילוך במאבק מול תופעת השוהים הבלתי חוקיים עם פתיחתו הערב של מבצע רחב היקף למעצר עברייני השב"ח בדגש על ישראלים המסיעים אותם, מלינים ומעסיקים אותם

    צילום: דוברות המשטרה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להנחיית המפכ"ל, נערכים מחוזות המשטרה בהובלת משמר הגבול למבצע ארצי למעצר שוהים בלתי חוקיים וישראלים המסייעים להם בהסעה, הלנה והעסקה בלתי חוקית.  במבצע ייקחו חלק אלפי שוטרים ולוחמי מג"ב, ותראה נוכחות גדולה של רכבי ביטחון בכל רחבי הארץ.

    המפכ"ל קיים הערכת מצב נוספת בחפ"ק המנהל את המצוד אחר המחבלים בהשתתפות מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, ראש אג"מ, מפקד מג"ב, ראש אג"ת, בכירים בשב"כ ובצה"ל. בהערכת המצב הדגיש המפכ"ל את הצורך בהגברת הביטחון השוטף באזור אלעד ובכל רחבי הארץ.

    בנוסף התייחס המפכ"ל לפעילות התצפיות וחוזי אווירי שניתן על ידי עשרות רחפנים ומסוקי המערך האווירי של משטרת ישראל, ולפעילות מאות השוטרים והלוחמים בסריקות ובמצוד.

    המפכ"ל אמר בסיום הערכת המצב: "לא נקבל שום תוצאה למעט לכידתם של המחבלים וזהו רק עניין של זמן עד שנשים יעליהם את היד. עד שלא נתפוס אותם, אנחנו נמשיך לפעול בהיערכות הגבוהה ביותר של המשטרה עם כל הכוחות והאמצעים".

    "הכוחות ערוכים להיתקלות חמה מתוך הנחת עבודה מבצעית שהמחבלים עדיין חמושים ומסוכנים, ולא מן הנמנע שיבקשו לפגוע בכוחות הביטחון שיבואו איתם במגע" אמר המפכ"ל.

     

     



    0 תגובות