מנכ"ל רכבת ישראל מתנצל על דבריו החמורים: "טעיתי, מצר על כך"

    צבי טסלר 3 Comment on מנכ"ל רכבת ישראל מתנצל על דבריו החמורים: "טעיתי, מצר על כך"

    לאחר שעורר סערה בעקבות דבריו נגד הציבור החרדי, פרסם מנכ"ל רכבת ישראל: "הדברים שנאמרו על ידי לא היו צריכים להיאמר. טעיתי צר לי על כך ואני מתנצל. זה כמובן לא משקף את אישיותי ואמונותיי ובוודאי לא את השירות והכבוד שאני מקפיד לתת לכל אדם בכל תפקידיי ובוודאי ברכבת"

    מנכ״ל רכבת ישראל, מיכה מייקסנר צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ״ל רכבת ישראל, מיכה מייקסנר מתנצל על דבריו החריפים נגד הציבור החרדי. מייקסנר עורר סערה רבה ותגובות נזעמות לאחר שהתגאה בשיחה סגורה שנחשפה היום ב'ידיעות אחרונות' כי עובדות הרכבת הסתובבו על הרציפים ביום הלווייתו של הגר"ח קנייבסיק זצ"ל – בכדי למנוע מהקהל הרב שהגיע להלוויה להתקרב למסילות. הוא אמר בשיחה הסגורה כי "מה שמרחיק את הדוסים האלו מהרציף זה שתי עובדות שהלכו על הקו הצהוב".

    בהתנצלות שפרסם היום, נכתב: "הדברים שנאמרו על ידי לא היו צריכים להיאמר. טעיתי צר לי על כך ואני מתנצל. איני מחפש הסברים ותירוצים. זה כמובן לא משקף את אישיותי ואמונותיי ובוודאי לא את השירות והכבוד שאני מקפיד לתת לכל אדם בכל תפקידיי ובוודאי ברכבת. אבדוק את עצמי פנימה איך יצאה תקלה כזו תחת ידי ואתקן להבא. אני באופן אישי נכחתי בכל משך אירוע הלוויה בתחנת בני ברק על מנת ולוודא כי כלל הנוסעים יקבלו את השירות המיטבי ויחזרו לביתם בשלום".

    ח"כ יעקב אשר הגיב מוקדם יותר היום לפרסום: "ההתבטאות המתנשאת והפוגענית של מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל נייקסנר, על המגזר החרדי – בזויה וראויה לכל גינוי. אדם שמדבר כך לא יכול לכהן בתפקיד ציבורי. על מנכ"ל הרכבת לזכור כי "הדוסים" עליהם דיבר בזלזול בוטה ומחליא, הם קהל הלקוחות שלו שבזכותם הוא מתפרנס ומקבל משכורת. על שרת התחבורה לנקוט בצעד המתבקש, לאנשים כאלו אין מקום בשירות הציבורי".

    ח"כ אורי מקלב הביע את מחאתו כנגד הדברים בפתח דיוני ועדת הכלכלה הבוקר: "זו התייחסות מזלזלת ועליונות כלפי הציבור החרדי. אפשר להגיד בדיחות על הציבור החרדי ואין אחד שמגנה, אין עוד ציבור בישראל שניתן להשמיץ אותו בצורה כזו".יו"ר הוועדה ח"כ ביטון הצטרף לדברי ח"כ מקלב: 'עליו להתנצל ציבורית".

    ח"כ הרב ישראל אייכלר אמר "כל יהודי החושב על דברי הבלע והליצנות הגזענית של מנכ"ל הרכבת על החרדים הנדחסים אל הקרונות מזדעזע. אלו דברים חמורים שמזכירים את הסלקציה שהיתה השבוע בלופטהאנזה בגרמניה. נוסעים יהודיים נחסמו מלעלות למטוס על ידי שוטרים גרמנים.

    "מנהל רכבת שמתלוצץ על יהודים שעולים לרכבות מזכיר הומור של הגזע השליט. זה לא מצחיק. זאת קריאת השכמה. יהודים חרדים הם למרמס ולמשיסה בידי זידים".

    ח"כ אוריאל בוסו הגיב: "מדיניות של שנאה ואובססיה כנגד מגזר שלם ביום שציבור שלם מתאבל על אבידה גדולה, יושבים להם עובדי הרכבת סביב שולחן ובמקום לדון בליקויים החמורים של רכבת ישראל מתעסקים בהתרסה ורדיפה בחסות המנכ"ל, אולי אלו דברים שנאמרים בגיבוי חברי הממשלה אי אפשר כבר לדעת, מצופה משרת התחבורה לפעול בחומרה סביב הנושא".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      למה להתנצל! אמר שבחנו שלא בפנינו! והקב"ה גילה את הדברים- בא לקלל ויצא מברך! איזו סנגוריה גדולה על עם ישראל! על אף הדוחק מתרחקים ממקום בגלל שיש בו שתי נשים! כמו בימים של דור דעה במדבר או בימיו של דוד המלך בבורחו מפני אבשלום שגברים התרחקו ממקום בו היו נשים גלויות שיער! מישהו היה נפגע אם היו אומרים- תראו את הדוסים האלה רק רואים יתום כבר רצים לפתוח את הארנק??? להיעלב ממש לא. אם כבר צריך להתנצל בפני הפמיניסטיות על שהשתמש בנשים בצורה לא מכבדת.

    2. 2

      חמור מהלך על שתיים. אוי, סליחה לא התכוונתי, פעם הבאה אני ישמור על מה שאני אומר. הבנת כלב. אוי סליחה אני מצטער על כך! שוטה! סליחה. מנכ’’ל פגום. לא התכוונתי לשקר, סליחה לומר דברים שלא מתאימים לערכי עם ציבור שמן כמוך. אוי סליחה…

    3. 1

      באמת לא מכובד להתבטא כך,
      אבל אולי גם כדאי להתחיל לעבוד על הנשוא הזה בציבור החרדי
      זה לא רק הרכבת, זה באוטובוסים, בתחנות, למה להידחף? יש מקום לכולם!!!
      זו תרבות שמגיעה ממקום של ביחד אבל צריך לשנות אותה ויפה שעה אחת קודם