בתום שעות ארוכות: ישיבת מועצת השורא הסתיימה ללא החלטות

    אבי רבינא No Comments on בתום שעות ארוכות: ישיבת מועצת השורא הסתיימה ללא החלטות

    הבוקר הודיעה רע"מ על מסיבת עיתונאים  בלשכתו של ח"כ וואליד טאהא בכפר קאסם, אך היא בוטלה בעקבות הסערה עם מותה של עיתונאית אל ג'זירה בג'נין הבוקר

    צילום: Flash90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת השורא של רע"מ שהתכנסה אתמול (שלישי) ודנה במשך שעות ארוכות בהקפאת חברותה של רע"מ בקואליציה, סיימה את ישיבתה ללא החלטות.

    חבר במועצת השורא אמר כי לא התקבלו החלטות, "נמתין להתפתחויות בשעות הבוקר ונכריע". לפי גורמים ברע"מ המדיניות עכשיו היא למשוך זמן עד הדקה האחרונה לפני ההצבעה, כך פעלה המפלגה ברמה האסטרטגית לאורך הקדנציה במטרה לנצל את הזמן עד תום, כך גם רע"מ תמשיך להיות בראש סדר היום הפוליטי והתקשורתי.

    הבוקר הודיעה רע"מ על מסיבת עיתונאים  בלשכתו של ח"כ וואליד טאהא בכפר קאסם, אך היא בוטלה בעקבות הסערה החדשה עם מותה של עיתונאית אל ג'זירה בג'נין הבוקר.

    ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד מקדם בימים האחרונים את ההבטחות שניתנו לרע"מ ועושה מאמצים להעביר תקציבים לחברה הערבית כדי שאלה יתמכו בהמשך בקיומה של הממשלה.

    בהתאם להחלטה שתתפרסם אפשר והיום תועלה להצבעה הצעת החוק לפיזור הכנסת שמקדמת האופוזיציה. גורם בכיר במועצה אמר הלילה כי רע"מ תמשיך את הקפאת חברותה בממשלה.



    0 תגובות