ח"כ סטרוק: "הממשלה הזו מדרדרת אותנו למדינה דו לאומית"

    אייל ראובן 2 Comment on ח"כ סטרוק: "הממשלה הזו מדרדרת אותנו למדינה דו לאומית"

    ח"כ אורית סטרוק במהדורת סוף השבוע: "הממשלה הזו מדרדרת אותנו למדינה דו לאומית, ולמצב שעם ישראל ריבון בארצו בשיתוף עם ישמעאל. לא מדברים על כל הפעילות הצה"לית שלא הייתה בג'נין במשך חודשים רבים כי גנץ החליט באוגוסט לעשות מחווה לאבו מאזן. ג'נין מתפוצצת לנו בפרצוף"

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) שוחחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי). "אני מודאגת מהמצב, אבל זה ברור שהממשלה הזו בשלבי גסיסה. כל יום שהממשלה הזו ממשיכה הוא יותר מידי זמן. יש תהליכים והם עשויים לקחת זמן, כמו גם בגסיסה אנושית – נאחזים בכוחות האחרונים. והממשלה במצב של הנשמה מפה לפה מאחמד טיבי, ובגלל זה גם עבאס חזר בו ובאם לעזור להנשים", אומרת סטרוק.

    לדבריה "הממשלה הזו מדרדרת אותנו למדינה דו לאומית, ולמצב שעם ישראל ריבון בארצו בשיתוף עם ישמעאל. המצב של הטרור מזעזע, כבר 24 שעות מדברים רק על מספר יריות שפגעו בעיתונאית אחת בג'נין. לא מדברים על כל הפעילות הצה"לית שלא הייתה בג'נין במשך חודשים רבים כי גנץ החליט באוגוסט לעשות מחווה לאבו מאזן. ג'נין מתפוצצת לנו בפרצוף".

    סטרוק קראה לציבור להתפלל לרפואת הפצעים מהפיגוע באלעד: "יש לנו שני הפצועים מהפיגוע הנורא באלעד שעדיין זקוקים להמון תפילות. שמעון בן גמלא ושי בן אילנה. שמרו את השמות והתפללו עליהם".

    היא שיתפה את המאזינים בדו"ח שהתפרסם בנושא תנאי האסירים הביטחוניים בבתי הכלא. "הייתה ועדה מקצועית שחקרה ופרסמה דו"ח מקיף בעניין תנאי האסירים הביטחוניים, הוא היה סודי ומי שהצליחה להשיג אותו זו העיתונאית יפעת ארליך מישראל היום. בדו"ח נקבע שהאסירים הביטחוניים זוכים לזכויות יתר גם ביחס לאסירים פליליים. הם יכולים לרכוש מזון במשותף כקבוצה, לבשל יחד ולאכול יחד. הם בעצם יכולים לעשות 'חאפלות'. זה יכול לכלול בשר, דגים ועוף".

    היא הבהירה: "בשנים האחרונות לא מאפשרים להם ללמוד לימודים אקדמיים אלא רק לנערים בני פחות מ-18, אבל מכיוון שהדברים האלה באים והולכים המטרה שלי בחוק שהעלתי אתמול הייתה לעגן בחקיקה שהם לא יוכלו ללמוד לימודים אקדמיים ולעשות בילויי ושביקורי משפחות ירדו למינימום".

    עוד הוסיפה סטרוק: "הממשלה הקודמת קיבלה החלטה לצמצם את התנאים של אסירי חמאס בכלא כאמצעי לחץ לשחרור גופות החיילים הדר ואורון – וגם זה הופר לבסוף".

    "הממשלה כמובן הפילה אתמול את הצעת החוק שלי, בשתי טענות הפוכות. מצד אחד טען סגר השר סגלוביץ שהוא חוק לא טוב ומצד שני טען אלקין שהוא טוב אבל בוא נעביר אותו בעוד חודש וחצי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה לא מפסיקים לשים את התמונה של הרשע הזה

    2. 1

      אנל'א יכולה לראות את בנט!!!! איזה פרצוף !! יווארדי