הרשות הפלסטינית מסרבת לחקירה משותפת על מותה של העיתונאית

    קובי פינקלר No Comments on הרשות הפלסטינית מסרבת לחקירה משותפת על מותה של העיתונאית

    בירושלים עושים מאמצים בתיווך אמריקני להעביר את הקליע שפגע בעיתונאית לבדיקה בליסטית בישראל. "העובדה שהרשות הפלסטינית מסרבת לשתף פעולה בפרשה מעוררת חשד כי הם האחראים להריגתה"

    צילום: פלאש90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית,  חוסיין א-שייח' הודיע כי הרשות מסרבת לקיים חקירה משותפת עם ישראל שתבחן את נסיבות מותה של עיתונאית אל ג'זירה שירין אבו עאקלה, "נקיים חקירה עצמאית בסיומה נעדכן את ארצות הברית וקטאר" אמר השר. עם זאת, הוא טען כי "כל האינדיקציות מאשרות את חיסולה בידי כוחות ישראליים מיוחדים".

    בירושלים עושים מאמצים בתיווך אמריקני להעביר את הקליע שפגע בעיתונאית לבדיקה בליסטית בישראל במטרה לקבוע מאיזה צד נהרגה והבוקר אומרים בישראל כי העובדה שהרשות הפלסטינית מסרבת לשתף פעולה בפרשה מעוררת חשד כי הם האחראים להריגתה. במסרים שהעביר הבוקר מערך ההסברה הלאומי לשרים ולגופי ההסברה נכתב כי "ישראל פנתה בבקשה לבדיקה משותפת, אך נכון לשעה זו הפלסטינים מסרבים. מי שאין לו מה להסתיר, לא מסרב לשיתוף פעולה".

    הפתולוג הפלסטיני שניתח את אבו עקאלה אמר אמש כי לא ניתן לקבוע מאיזה צד נהרגה העיתונאית. גורם ישראלי בכיר אמר כי "מתוך שקיפות ופתיחות, מדינת ישראל הציעה לנציג הרשות הפלסטינית וכן לנציג אמריקני להיות נוכחים בתהליך הבדיקה הפורנזית של הקליע".

    שר הביטחון בני גנץ אמר הלילה "המטרה שלנו היא לחשוף את האמת בנוגע למותה. צריך לזכור שהפעולות של ישראל נעשות במסגרת גל טרור קשה שגבה כבר 19 קורבנות, כאשר בכל לילה יורים על חיילי צה"ל ומנסים להוציא פיגועים".



    0 תגובות