הרוסים מאיימים: ניאלץ לנקוט בצעדים צבאיים נגד פינלנד ושוודיה

    שלמה ריזל No Comments on הרוסים מאיימים: ניאלץ לנקוט בצעדים צבאיים נגד פינלנד ושוודיה

    רוסיה מאיימת בתגובה להודעת פינלנד על כוונתה להצטרף לברית נאט"ו: "ניאלץ לנקוט בצעדי תגמול בעלי אופי צבאי-טכני"

    הנשיא הרוסי פוטין
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברקע המלחמה באוקראינה: משרד החוץ הרוסי מגיב בתקיפות להודעתה של פינלנד על כוונתה להצטרף לברית נאט"ו. "רוסיה תיאלץ לנקוט בצעדי תגמול בעלי אופי צבאי-טכני כדי לחסל איומים עקב הצטרפותן של פינלנד ושוודיה לנאט"ו", מסרו הרוסים.

    כאמור, מוקדם יותר היום הודיה פינלנד על כוונתה להצטרף לברית הצבאית המערבית. "חברות בנאט"ו תחזק את הביטחון של פינלנד. כחברה בנאט"ו, פינלנד תחזק את כל ברית ההגנה", אמרו במדינה.

    בתוך כך, רוסיה פתחה היום במתקפה נרחבת בכל רחבי דונבאס במטרה לבצע כיתור של כוחות אוקראינים הנמצאים בחבל ולנתקם ממקורות האספקה.

    שכיר חרב אמריקאי שנלחם לצד הצבא האוקראיני טוען כי 70% מהמתנדבים הזרים שהגיעו להלחם ברוסים עזבו את אוקראינה בשל חוסר בנשק וציוד צבאי אחר.

    ראש עיריית קייב הביע הבוקר חשש כי מוסקבה תעשה שימוש בנשק גרעיני במטרה לכבוש את העיר. לדבריו אין לו ספק ש"בירת אוקראינה היא עדיין המטרה מספר אחת של הרוסים".

    בריטניה טוענת כי סין החלה באחרונה להביע מורת רוח מהפעילות הרוסית באוקראינה מאחר והמלחמה שם פוגעת בכלכלה העולמית והסינית. שר ההגנה הבריטי בן וולאס אמר כי הצבא הרוסי "שחוק", ויתכן כי יתקשה לשקם את עצמו נוכח הסנקציות החריפות על מוסקבה.



    0 תגובות