מתיחות בבירה לקראת הלוויית העיתונאית הפלסטינית

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מתיחות בבירה לקראת הלוויית העיתונאית הפלסטינית

    דריכות רבה במשטרת ירושלים לקראת הלווייתה שתתקיים היום בשעה 15:00 בצהרים במזרח העיר. מאות שוטרים יפרסו באיזור העיר העתיקה יחד עם כוחות סמויים על מנת לאפשר את קיומו התקין של האירוע, בצל החשש הוא מפני מהומות והפרות סדר במהלך הלוויה

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערת מותה של העיתונאית הפלסטינית בג'נין: גורמי ביטחון בישראל הצליחו להשיג צילומי הדמיה של גופת העיתונאית, שירין אבו עאקלה בניסיון לברר את נסיבות מותה. זאת לאחר בדיקה של גורמי מקצוע שאמרו כי אי אפשר להגיע למסקנות ברורות, אלא רק לאחר צילומים אלה.

    במקביל, גורמים אמריקנים ממשיכים ללחוץ על הרשות הפלסטינית לשתף פעולה עם ישראל בחקירת האירוע, זאת לאחר הבהרה מצד ישראל, כי בלי שיתוף פעולה הדדי לא נוכל להגיע לחקר האמת.

    בתוך כך, דריכות רבה במשטרת ירושלים לקראת הלווייתה שתתקיים היום בשעה 15:00 בצהרים במזרח העיר. מאות שוטרים יפרסו באיזור העיר העתיקה יחד עם כוחות סמויים על מנת לאפשר את קיומו התקין של האירוע. החשש הוא מפני מהומות והפרות סדר במהלך הלוויה. במשטרה מבהירים כי יפעלו בחומרה רבה נגד מפירי סדר ופורעי חוק.

    כוח צה"ל ירה ונטרל הבוקר פלסטיני שיידה אבנים לעבר רכב ישראלי סמוך לרמאללה. בכליו נמצא בקבוק תבערה וסכין. בחסדי שמיים אין נפגעים לכוחותינו.

    כוחות הביטחון פעלו בשעות האחרונות ברחבי יהודה ושומרון, ועצרו שני חשודים בכפר כיפל חראס, לאחר שאיתרו נשק במהלך סריקות אחר אמצעי לחימה בעיר חברון.



    1 תגובות

    מיין תגובות