במשטרה מוחים על התנהלות ח"כ טיבי: "מעשה חמור"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on במשטרה מוחים על התנהלות ח"כ טיבי: "מעשה חמור"

    השר לביטחון הפנים עמר בר-לב גינה את התנהלותו של טיבי: "אני רואה בחומרה את התנהגותו של ח"כ אחמד טיבי. שוטרי ושוטרות משטרת ישראל פועלים במציאות מורכבת, והניסיון לשבש את עבודתם הוא בלתי נסבל". ח"כ בן גביר פנה ליועמ"שית בדרישה לפתוח בחקירה

    אחמד טיבי צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשטרה רואים בחומרה רבה את התנהלותו של חבר הכנסת אחמד טיבי, בעת שהשתמש בחסינותו אמש (חמישי) והפריע לשוטרים שניסו לעכב צעיר לחקירה על רקע הפרות סדר בשכונת בית חנינא במזרח ירושלים. טיבי חילץ בכוח מידי השוטרים את החשוד שהספיק להימלט, אך זמן קצר לאחר מכן, הוא נתפס ונלקח לחקירה.

    גורמים במשטרה ציינו כי הם רואים בחומרה כל ניצול לרעה של חסינות על ידי נבחרי ציבור וכי מדובר ב"מעשה חמור שאסור להשלים עימו". כך פורסם בערוץ 12. גורם במשטרה אמר לערוץ כי כל אזרח אחר היה "נעצר תוך שעות ספורות ומובל לחקירה באזיקים" אחרי מעשה שכזה.

    השר לביטחון הפנים עמר בר-לב גינה את התנהלותו של טיבי: "אני רואה בחומרה את התנהגותו של ח"כ אחמד טיבי, כאשר פגע היום בפעילותם של שוטרים בירושלים בביצוע תפקידם. שוטרי ושוטרות משטרת ישראל פועלים במציאות מורכבת, והניסיון לשבש את עבודתם הוא בלתי נסבל – בוודאי כאשר מדובר בחבר כנסת שמנצל לרעה את חסינותו. ח"כ טיבי יודע שבמקרה ויש לו טענות כלפי המשטרה – הוא יכול לפנות ישירות אליי".

    בעקבות האירוע, פנה חבר הכנסת איתמר בן גביר ליועצת המשפטית לממשלה, בדרישה לחקור את טיבי על הפרעה לשוטרים בעת מילוי תפקידם. במכתבו ציין בן גביר כי מהסרטון עולה באופן ברור שח"כ טיבי תוקף שוטרים ומסייע לחשוד להימלט ממעצר".

    בן גביר הוסיף: "לטיבי אין חסינות לעשות מעשים שכאלה וחסינות חברי הכנסת לא נועדה לאפשר להם לעשות עבירות פליליות ולא ברורה לי ההתנהלות , גם כלפי טיבי וגם כלפי עודה וחברי כנסת נוספים מהרשימה המשותפת שהם מתועדים כאשר הם מבצעים עבירות פליליות, אך משום הדין לא ממוצה איתם".



    0 תגובות