היועצת המדינית לרה"מ מתפטרת: "מודה על ההזדמנות"

    אבי רבינא 1 Comment on היועצת המדינית לרה"מ מתפטרת: "מודה על ההזדמנות"

    בנט: "שמרית פעלה במקצועיות ובמסירות וסייעה בהתמודדות בנושאים המדיניים-בטחוניים המורכבים והעדינים ביותר. קיבלתי את בקשתה לעזוב בצער, אך בהבנה. אני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, בפתח ישיבת הממשלה צילום: חיים צח / לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועצת המדינית לראש הממשלה, שמרית מאיר, הודיעה לרה״מ על כוונתה לסיים את תפקידה בקרוב.

    במכתב ששלחה לבנט, כתבה מאיר: "עם הקמת הממשלה, ביוני אשתקד, התבקשתי על ידך לשמש כיועצת המדינית לראש הממשלה. לאחר לבטים, הסכמתי. במהלך השנה האחרונה הקדשתי את כל כוחותי לסייע לך בתחום המדיני ובכלל. בבניית היחסים הטובים עם ממשל ביידן, בחיזוק הקשר עם מדינות ערב, הקרובות והרחוקות, בייצוג טוב של ישראל על הבמה הבינלאומית, וחשוב יותר – בהשגת תכליות מדיניות חשובות שלא זה המקום לפרטן, כולל מהלך מדיני משמעותי ביותר רק לאחרונה.

    "היתה זו שנה מלאת עשייה, מבוקר ועד לילה. שורת המשימות הארוכה שהטלת עלי, חייבה הקרבה ניכרת בחיי האישיים. לקראת סיום שנה בעבודה משותפת קרובה, זה הזמן לעזוב. אסיים את תפקידי ב-1 ביוני", הודיעה מאיר.

    "בכוונתי לסייע ככל שיידרש בהשלמת המשימות עליהן אני מופקדת, בעיקר בכל הקשור לביקורו המתקרב של נשיא ארה״ב בישראל. אני מודה לך על ההזדמנות לתרום למדינת ישראל בתחומים כה חשובים ומאחלת לך בהצלחה".

    ראש הממשלה, נפתלי בנט מסר בתגובה: "לפני כשנה, עם הקמת הממשלה, שמרית מאיר נענתה לבקשתי לשמש כיועצת מדינית. מאז, במהלך השנה החולפת שמרית תרמה רבות לקידום מעמדה המדיני של מדינת ישראל, לבניית מערכת יחסים מיוחדת עם הממשל בארה״ב, למניעת הקמת קונסוליה בירושלים, לחיזוק הקשרים מול מדינות אירופה, לפריחה המדינית אל מול המדינות הערביות המתונות, ולמאבק הדיפלומטי באיראן.

    הוא הוסיף: "שמרית פעלה במקצועיות ובמסירות וסייעה בהתמודדות בנושאים המדיניים-בטחוניים המורכבים והעדינים ביותר. קיבלתי את בקשתה לעזוב בצער, אך בהבנה. אני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טוב שאת מודה… מעניין מאיפה נשלח לך השכל 🧠הזה להתפטר…🤔👍