מאות עם דגלי פלסטין צעדו לציון יום השנה לפרעות לוד | צפו

    שלמה ריזל ובנצי לייזרוביץ' 1 Comment on מאות עם דגלי פלסטין צעדו לציון יום השנה לפרעות לוד | צפו

    לרגל ציון יום השנה לפרעות לוד ציינו מאות מתושבי העיר הערבים במחאות ובקריאות לפגיעה ביהודים ולהקמת מדינה פלסטינית | כנגדם הייצבו מפגינים יהודיים עד שמחאת הערבים פוזרה לאחר שנופפו בדגלי פלסטין | דיווחים מקומיים מגדירים את ההפגנה שהייתה צפוייה להיות גדולה יותר ככישלון | תיעוד

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהומות בהלווית העיתונאית הפלסטינית במזרח ירושלים והסתה בתהלוכה בלוד: בירושלים התקיימה לפני שעה קלה הלוויתה של עיתונאית אל ג'זירה שנהרגה בחילופי האש בג'נין במקביל, עשרות ערבים קיימו בעיר לוד תהלוכה לציון הפרעות במהלך מבצע שומר החומות בשנה שעברה. ההמונים צעדו עם דגלי פלסטין וקראו קריאות הסתה לאומניות.

    ארגון "עד כאן" אשר הגיש תלונות נגד השיח' הלודי המסית אלבאז וחשף את פעילותו בתגובה להגשת כתב האישום נגדו בגין הסתה לאלימות: "מנהיגי ציבור אשר מסיתים לפגיעה אנטישמית ביהודים צריכים לתת את הדין. השייח' אלבאז בחר להשתמש במעמדו כדי ללבות את האש בזמן הפרעות בשומר החומות וגם כעת".

    video
    play-sharp-fill

    עוד כתבו ראשי "עד כאן": "על מערכת אכיפת החוק לעצור אותו עד תום ההליכים כדי למנוע את המשך ההסתה שלו לאלימות שאת תוצאותיה אנו רואים בשנה האחרונה בכל הארץ ובמיוחד בערים המעורבות. תכליתה הבסיסית של מדינת ישראל היא הגנה על העם היהודי ולא ייתכן שדווקא כאן הענישה על פגיעה ביהודים תהיה כל כך מקלה".

    מחמ"ל חב"ד בעיר נמסר כי "מצעד האלפים של ערביי לוד – נכשל. לדבריהם, רק 200 איש השתתפו בהפגנה, כשציפו המארגנים ל-2,000. ערב יום הנכבה, שנה לשומר חומות ובתקופה מאוד מורכבת- ערביי לוד בחרו כמעט כולם שלא להשתתף (אפילו ממשפחת חסונה). פעילים פוליטיים, ארגונים וגם גורמים פלסטיניים מחוץ לישראל עשו כל מאמץ להדליק את האווירה".

    המפגינים צעדו עם דגלי פלסטין וקראו קריאות קצובות לפגיעה ביהודים. הם כינו את ראש העיר, יאיר רביבו גזען ואת הגרעין התורני הקיים בעיר כארגון טרור. מפקד תחנת לוד חסם בגופו את המפגינים עד שיסירו את דגלי פלסטין.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שישרפו אמןןן!
      יימח שמם כבררררררר
      נמאסססס