הממשלה אישרה את מינויו של מתן כהנא לשר לשירותי דת

    איתי גדסי 2 Comment on הממשלה אישרה את מינויו של מתן כהנא לשר לשירותי דת

    הממשלה אישרה את מינויו של השר מתן כהנא לשר ולסגן השר לשירותי דת. מינויו לסגר השר נכנס במיידי ומינויו לשר יקבל תוקף לאחר אישור הכנסת

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה היום (שני) במשאל טלפוני את מינויו של ח"כ מתן כהנא לתפקיד השר וסגן השר לשירותי דת. בהמשך היום יימסר עדכון במליאת הכנסת על מינויו לתפקיד סגן השר לשירותי דת, ובהמשך יובא לאישור המליאה מינויו לשר.

    מינויו של כהנא לשר ולסגן במקביל נועד להבטיח את כהונתו במשרד לכל הפחות כסגן שר עד למינויו כשר וכן במידה והמינוי של יעבור בכנסת. מינוי שר דורש את אישור מליאת הכנסת ומינוי סגן שר נעשה בהחלטת ממשלה בלבד. אם יאושר מינויו של כהנא לשר – יתבטל אוטומטית תפקידו כסגן השר.

    כזכור, בשבוע שעבר התפטר כהנא מתפקידו על מנת לשוב ולכהן כחבר כנסת במטרה להפסיק את כהונתו של ח"כ יום טוב כלפון מהסיעה, שנכנס לכנסת לאחר התפטרות כהנא במסגרת החוק הנורבגי.

    העיתונאי חזקי ברוך מ'ערוץ 7' טען אתמול (ראשון) בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר כי כלפון הודח לפי דרישת רע"מ בשל עלייתו להר הבית. "לפי גורמים בקואליציה ומקורבים לכלפון העלייה שלו להר הבית היא זו שהביאה עליו את ההדחה הזו לפי דרישת רע"מ", אמר ברוך.

    "אני מכיר את כל חברי ימינה ואם הייתי צריך לדרג אותם בנאמנות לבנט, הייתי שם את כלפון אחרי כהנא", הוסיף. "דיברתי איתו ביום רביעי – הוא הלך לבדוק בייעוץ המשפטי מה יקרה אם פינטו תערוק ליש עתיד – אם יהיה צריך להדיח את שניהם כי הוא אחריה ברשימה. זה הפתיע אותו ואת כולם. יש פה את רע"מ שאמרו שהם חוזרים לתוך הממשלה, אני סבור שאחת הדרישות הייתה תשלום על זה שהוא עלה להר הבית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אצל ביבי
      כל מי שהוא מאמין בו בוגד בו
      אצל בנט כל מי שנאמן לו נבגד