ח"כ מאיר פרוש: "אם אפשר להכניס 20 אלף, למה הגבילו ל-16?"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מאיר פרוש: "אם אפשר להכניס 20 אלף, למה הגבילו ל-16?"

    חה"כ מאיר פרוש ב"מהדורה המרכזית": "הממשלה החליטה שהאחראי הוא מתן כהנא. בהמלצות נאמר שבחילוקי דעות בין גורמי המקצוע כהנא יצטרך להכריע. אם ועדת החקירה כותבת פי עדות של מומחים שיש יותר מ-20 מ"ר בהר, אפשר להביא לפחות 20,000 ולא 4,500 לשעת ההדלקה"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש, שפנה לפני זמן קצר לראש הממשלה והעלה בפניו שורה של טענות בעניין ההכנות להילולא במירון, שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.

    בפתח השיחה הדגיש פרוש כי השר כהנא הוא האחראי על ההילולא: "הממשלה החליטה שהשר האחראי הוא מתן כהנא. בהמלצות נאמר שכאשר יש חילוקי דעות בין גורמי המקצוע כהנא זה שיצטרך להכריע".

    פרוש טען כי השר והפרויקטור החליטו על צמצום דרסטי במספר המשתתפים בהילולא, באופן שמחמיר בהר מהמלצות הוועדה: "אם ועדת החקירה כותבת, על פי עדות של מומחים שיש בהר יותר מ-20 אלף מטר מרובע – אז אפשר, לפי הכללים להביא לפחות 20 אלף איש לאירוע – ואז באו ואמרו לא, יהיו רק 16 אלף בכל רגע נתון ואחר כך התברר שלשעת ההדלקה יש רק 4,500".

    לדברי פרוש: "אני לא שמעתי שהפסיקו להטיס מסוקים בצה"ל בגלל אסון המסוקים. המדינה השקיעה מיליונים בהריסת מבנים שהשקיעו בבנייתם. אבל איזה שביל המדינה הרחיבה שם בשנה האחרונה? לא עשו שום דבר כדי שעוד קהלים יוכלו להיות באירוע".

    פרוש תהה: "הורים שרוצים לעשות חלאק'ה לילד, איך הם יכולים לתאם עם הסבא והסבתא לבוא באותה שעה? אם אפשר 20 אלף איש, למה רק 16?"



    0 תגובות